frallorna

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Lena - 4 augusti 2013 13:16

 

Fick en sagolikt underbar heldag på denna vackra ö, min favorit ö, 8 tvåbenta, 2 fyrbenta & 3 båtar  

 

Märta satt vid mej när Malte hjärtat kom & ville leka med henne  

    Dom är så otroligt måna om varandra  bara ren & kär kärlek mellan varandra  

 


 

Baden var många, 22 grader i vattnet

 


 

Märta kan konsten att tränga sej på överallt  här bredvid brors sonen som hade en svalkande handuk över huvudet  


När vi kom var det en båt lite längre bort, så jag gick dit & frågade om dom var hundrädda? var det ok att vi hade dom lösa? -dom 3 i medelåldern gillade hundar, -jag tycker det är en självklarhet att fråga! (fast det tycker inte alla)  berättade att Märta var döv & att hon kanske skulle kunna rymma till dom?  


Malte hör & lyssnar, så han var vid oss, men 2 gånger hämtade vi Märta, fast det var bara ca 50-60 meter emellan oss, tredje gången såg jag att hon satt i knät på kvinnan & blev smekt! & hon ropade att det var helt ok  

Ja sådan är Märta, vill vara nära & älskar alla  

 

Min kusinfru rekomenderade denna bok för svägerskan, som nu rekomenderade den varmt för mej  

 


 

Fina kusin min badade &...

 

... & gav Märta ansikts masage, gillades!!  

 

Blev dax att plocka ihop & "taxa" ut & hemåt hamnen, mörka moln började torna upp sej, men värmen var fortfarande underbar...

 


En fin dag att minnas...


                            ------------------------------------


Idag är det 1 år sedan Petrus blev sjuk... efter en härlig ö tur.

Vi trodde han blivit magsjuk... men det var ingen magsjuka.... & livet förändrades... från sol till mörker...

 

... bara ca 1 timme efter denna bild togs fick han en blödning i ryggen...


Mammas älskade unge, jag saknar dej mer än allt...       


Idag ska vi bara vara hemma & kramas  


                                          Kram  



 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards