frallorna

Direktlänk till inlägg 4 juli 2013

Hej igen...

Av Lena - 4 juli 2013 18:43

 

Gubben & jag växlade nästan i dörren, jag jobbat klart för dan, han jobbä ättämidda. Vovvarna & jag tog en liten bya vända...

 

... spännande tyckte Märta  

 

Jobbat klart för veckan & bara 3 dagar återstår nästa vecka innan semestern  


Nu älskar ju jag mitt jobb!!  -men det där med att bara ta dan som den kommer ska ändå bli så skönt.


Gottat i mej lite onyttigt & snart Ernst!  


                                     Kram kram  

 
 
Ingen bild

Anna

4 juli 2013 19:06

Jaaaa
Snart Ernst !

Sitter redan bänkad!
Sista dagen för mig imorgon innan semester!

Kram
Anna

Lena

4 juli 2013 21:10

Visst var han bra? fniss... ;) älskar den gröna färgen♥

Så du har semester! -hur länge? jag jobbar 3 dagar nästa vecka, sedan lååång semester, Mats jobbar en period till sedan semester! funderar redan på en *came back* till er, bara över en natt, sitta & prata, äta ost & kex & kanske dricka lite vin & tjattra till långt fram på småtimmarna♥ det skulle jag vilja♥ eller att ni kom hit? bara att få träffas igen :)) det tänker jag på... ;)

Kram kram♥

 
Ingen bild

Anna

4 juli 2013 22:28

å lena...det vore jättekul!roligt att träffas igen!
Hit är ni alltid välkomna! Delfinen fick ju plats! Hur många dar ni vill! Mycket fin omgivning här oxå med många sjöar och fina promenad vägar!

Kan man åka tåg till er? Vart bor man om man tar bilen?

Tänk att få springa på era åkrar! Hi hi...
Så underbart!
Och sitta ute och låte kottarna nafsa oss i tårna! Hi hi
Och pussa på Märta och klappa Malte! Och tjattra...
Ha ha har aldrig tagit kontakt med någon så här på webben och är så glad att jag tordes LENA! Inget jag ångrar!

Jag är ledig v28-30 peter 28-31 och bara lite uppbokade.
Vi kanske kan få ihop något?

Kram och god natt!


Lena

5 juli 2013 19:16

Ja vem vet? vi kanske dyker upp!! :)) man kan ta både tåg eller bil & sover kan man göra här hos oss!! :)) vi har gästrum med egen ingång & toalett! måste grovstäda först, nu ser det mest ut som ett förråd he he ;)

På något vis borde vi väl kunna ses?? Mats har sin första vecka v 30 & 4 veckor, jag det & lite till ;) vi får fundera lite ;)

& du ska veta att jag är lika glad för att du tog kontakt♥ jag känner att du är så tok sympatisk & härlig♥ ibland bara säger det *klick* :)))

Kram kram♥!! :)))


 
Glamourwomen

Glamourwomen

5 juli 2013 11:43

Oh! vilka fina bilder krama de fina vovvarna från oss! blir lite hemsjuk längtan när jag ser bilderna. kram

http://www.nattstad.se/Glamourwomen

Lena

5 juli 2013 19:07

Tack & kramizarna är levererade från er!!♥

Dalarna är vackert, förstår din längtan♥

Kram på er♥

 
Junitjej

Junitjej

5 juli 2013 14:58

Vilken fin och trevlig blogg du har!
Ha en trevlig dag!

http://www.junitjejen.se

Lena

5 juli 2013 19:06

Tack tack! det värmer att höra♥

Kram kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards