frallorna

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Lena - 27 maj 2013 22:37


Märta är en så snäll Prinsessa & jag vet att hon aldrig skulle göra något annat djur illa, & här kom en ytterst spännande sak krypandes!  

 

Dom är van djuren på gården, låter lite till försvar, men i nästa sekund äter dom i lugn & ro  denne kotte fick ett fat med Mjau kattmat & nu hör jag honom rumla runt på trappen bland övriga fat för att förse sej med katt knappar åxå  

 

Detta foto tog jag i juli 2012, då Kaisa & Kotte delade på samma tugga  

 


Nu ska vi strax hälsa John Blund välkommen


                                       Kram på er  

Av Lena - 27 maj 2013 18:38

 

En yster & glad Malte & jag tog oss en åkervända...


... vars stora nöje idag var att beta gräs!!!  

 

Han åt & åt så jag fick åxå lov att smaka om stråna verkligen var SÅÅÅÅ goda?

&... -nej de var dom inte, utan jättehårda att tugga på  provade fler, ok smak iof. men jag tror de får va för min del  

 

Idag bara var vi Malte hjärtat & jag, myste & pussades mellan gräsmaten, tränade lite olika övningar & så

 


 


 

Var en del ute & gick & red, varmt men mulet.

 

Hörs så väl när Kottarna är på trappen, dom stökar på & välter allt  & då går jag genast ut med mat! igår hade jag bara kokt kyckling att bjuda på.

 


Jobbat idag både gubben & jag, men vågar inte lämna Märta så långa stunder, då är det bra att ha det bästa jobb, & kunde åka hem efter 2 timmar för att kolla läget & ge dom mat, men framför allt så att Märta fick kissa!! hon dricker sååå mycket vatten -av medecinerna får jag väl tro.


I morrn får gubben sluta lite tidigare.


Märta vinglar lika, men är för övrigt pigg! & MATGLAD x en miljon!  gör inte cortisonet att man blir hungrig va? eller är det Sulfan? inga av dessa biverkningarna kan man läsa om, men vi får hoppas på det.


                                          Kram på er  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards