frallorna

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Lena - 25 maj 2013 20:06

 

Grannen stannade till & pratade, var ute på kvälls kissen  

 

& våra andra grannar & bästa veterinär Eva, var på väg ut med snygga Mustangen en vända, men först hade vi en lång pratstund  

 

Swichade förbi oss i kvälls solen...

                        

... lixom hen hel del andra gjorde! har varit Raggarträff i stan, & nu är dom på väg upp till Tuna Hästbergs Parken på Rock´n roll  Inga Gumball bilä, barä raggäbilä från Bålängä!  

  

Malte & jag myste så otroligt av den vackra kvällen, fast det var väldigt

varmt 


                                           Kram på er  


 

Av Lena - 25 maj 2013 14:57

 


 

Det blir självklart inga promenader för Märta, men hon får lufsa på som hon vill på tomten, lite vingligt går det, & hon njuter av solen

 

Malte är mera "grabbig" & gillade när fassan startade gräsklipparen!!  

 

Malte betar som en häst  


Nu ska vi middags äta lite


                                      Kram på er  

Av Lena - 25 maj 2013 10:05

 

Märta & jag sov på golvsängen & kommer så att göra ett tag, hon är allt för vinglig för att jag ska våga ha henne i sovrums sängen & kanske ramla ur...

Hon somnade tätt tätt intill mej & rörde inte en fena under hela natten,

mitt hjärta  


Idag blir en hemma dag, såklart  får bli gräsklippning på framsidan, en rabarberkompott ska göras & så bara mysa förståss


Solen lyser & värmen är påslagen & idag ska jag inte "slå" någon   ...   


    Kram på er mina fina  

                                              Carpe Diem  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards