frallorna

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Lena - 13 maj 2013 17:20

 

Stannade någonstans & gick en härlig & så vacker promenad

 

Malte & Märta fick vara lösa en stund & skutta av sej lite spring

 


 

Blev så där löjligt glad över att se min älsklingsblomma som slagit ut

 

& när vi kom tillbaks till huset hade parabolen levt sitt eget liv igen! så har han aldrig gjort tidigare, måste vara för att vi har rautern med eller? den används aldrig men visar att han lever emellanåt  

 

Stannade på Maxi i Västervik & skulle handla bara "lite" men jag tog med mej 400 i kontanter in i alla fall. Väl inne kom jag på både det ena & andra som var nödvändigt helt plötsligt! äh tänkte jag, jag har ju kortet om det inte räcker med kontanterna...

Framme i kassan tog jag fram ICA kortet & drog, skulle ta upp betalkortet utifall, men det var inte med! kände hur jag nästan svimmade av pinsamhet, blodet rusade till, blev

helt knäsvag, torrmunnen...phuu.. Kolla vad notan slutade på!! snacka om tur ha ha ha...

 

Nu är vi någon annan stans, gubben & vovvarna tog sej en bensträckare medans jag fixade maten, som blev...

 

Matjesill, gräddfil med gräslök & potatis för gubben, jag åt utan sillen & vovvarna fick kycklingtopping & godis från Maxi hi hi.


Gubben & vovvarna vilar sen siesta där bak & jag roar mej med datorn som är aningen svårmanövrerad, & så förstår jag inte allt, idag funkade det inte att lägga i  smilisar, sönerna får nog lära gamla mor när vi kommer hem igen *skratt*


Snart far vi vidare i kvälls solen, till någon fin sov plats


                                              Kram på er



Av Lena - 13 maj 2013 10:55

 

Satt här vid hamnen på kvällen, skrev på facebook & vipps så hade vi härligaste spontan besök!!  tänk va vad denna facebook kan göra! ha ha...  

 



 

& lilla ljuvliga Freja bara myste, & njöt av att få vara med  

 

Somnade i pappas famn   


Kaffe, bullar & kakor, nötter & lite vin till oss som inte amade  helt ur kul att ses bara sådär!  

 

Skutan taxade ut vid 9 tiden & nu ska vi åxå fara vidare!


Vi se någon annan stans!!


                           Kram på er  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards