frallorna

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Lena - 19 april 2013 19:23

 

Här hemma & inne, såg det ut som om det slutat regna, så jag sa till gubben -vi åker till skogen med vovvarna!

-Jo tjena, regnet vräkte ner hela tiden, men bara på denna bild syns dropparna...


 

 

Trots regnet brydde sej varken Märta eller Malte om det!! dom bara rejsade på för fullt!  i den halvtimme det blev, sedan var mina fingrar frusna, fast det faktiskt inte var så värst kallt.

 


 


 


 


Skönt var det i alla fall för dom 4 fotade att få sträcka på benen en stund & alla spännande dofter inte minst  


Nu väntar jag på Lats dance! det har blivit en dråg sedan jag fyllde 50!  

-mitt åldrings syndrom  har väl aldrig varit så värst intreserad av det tidigare, sett det har jag gjort, men inte så slaviskt som nu  


Regnet har öst ner precis hela dagen, men i morrn ska vi få sol! & så ska vi på en föreställning av Världsklass!!  


Nu mys på golvsängen  


                         Kram mina fina som kikar in  

Av Lena - 19 april 2013 11:12

 

En kärleks bild  Malte & gubben på golvsängen framför tv:n sent igår.


Idag regnar det, & det lilla vi har varit ut så kändes det kallt åxå  


Inget på agendan för dagen just nu.


                             Kram på er  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards