frallorna

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Lena - 16 april 2013 19:13


Fåglar av alla de slag är jag så svag för, som dessa svanar som kom flygandes när vi var på väg ner på åkrarna...

 

... -nämen! Tranor  dom första jag ser för i år, härligt!!

 

Pep dock iväg när dom såg oss komma på håll...

 

... men när jag tog denna bilden på svanen såg jag bara den, regäl zoom på, så jag såg dessa tranorna först när jag laddade upp blden den på datorn!

 


 


 

& vad stod där nästan bredvid oss när vi rundade åker kullen??

 

Stolt matte!!! all träning har gett resultat, jag gjorde 4 inkallningar på Malte under tiden dom sprang på åkern, Malte var inte längre bort än på bilden någon gång, & lysnade galant på mej!  


 


 


 


 

Gick så vi kom fram på skitvägen, hur kul var de då??  


 


Hem & in i dushen alla tre, mat för dom båda & gubben & jag åkte till finaste faster & grattade henne  

 

... som pysslade i trädgården när vi kom...

 

... & i dammen var det förökning på gång  tyvärr hade alla fiskarna dött under vintern, som bott där i 6 år...


 


 

Blev massa fika, & allt var glutenfritt!   


Tänk att jag har en så underbar faster   så tokrolig, så go & snäll, & hennes gubbe är lika bra han åxå  mmmm vad jag älskar er  


Fikat slank ner, får gå en mil extra i morrn...  Föresten! vi hade +15   


                                   Kvällskarm   




  


  



Av Lena - 16 april 2013 09:15

 

Ser ni svanparet? dom lyser i alla fall så fint när man tittar ut, 2 vita som håller sej intill varandra  

Solen börjar lysa & en mörkare front ser ut att vara på väg bort, +8 grader

redan! härligt!  

 

Dax att stiga upp nu Malte mannen! eller inte...   


Tidig lunch för vovvarna & sallad för mej, sedan tar vi oss en promenad mot åkrarna.


                                      Kram & fin tisdag  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards