frallorna

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Lena - 13 april 2013 19:23

 

Inte många knop gjorda, en promenad gjorde Malte & jag & det var synd jag inte hade någon kamera(film) med mej i regnet, för jag fick mej ett riktigt skratt!

Malte tyckte det var uber obehagligt att gå i det djupa snö plasket! det är nog säkert en dec på sina ställen, så han försökte hoppa på bara framfötterna! satte i ett bakben emellanåt!  -vilken cirkus konstnär!!  

  Bakat glutenfri Kärleks mums, & jag kan bara säja:

-owaw Lena! nu lyckades du mer än bra!!  hittade på ett recept ur huvudet, men tänkte att -tänk om det blir bra? så jag måttade & skrev upp ingredienserna, & tur var det, för denna blev tok god!!  en riktig choklad bomb & med godaste smeten ovanpå & istället för mjöl hade jag lite mandelmjöl.


Gubben slutar vid 8:ta, & jag ringde & bad han åka förbi & ta med sej en glutenfri pizza hem från pizzerian, jag ska bara komma ihåg att ringa & förbeställa, går här med en "kom ihåg" lapp i handen  


Nu Postkoden, kul att kolla på & sedan Fångarna  


                                       Kram på er  

Av Lena - 13 april 2013 10:44

 

Vid halv sex snöregnade det för fullt... suck...

 

... så Märta hade det skönast under täcket  

    Huset är vaket & tidningen & morronpruppen avklarad, i riktigt "hundväder"  

      & enligt prognosen ska vi inte få så mycket bättre under dagen heller...

 


 


 

Men vovvarna myser för fullt, & jag har inget emot en kura inne dag  gubben jobbä ättämidda, ska få lax i matdosan.


 

Tror inte vi kommer få någon dec av snö, det lägger sej lite förvisso, men vi har just nu +2,5


Som sagt, kura inne dag väntar & Master chef Australia All Stars på TLC har hållit på ett tag, & ska fortsätta ända tills ättämiddan! 


Nu ska jag fixa fika till gubben  


                                  Kram på er   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards