frallorna

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Lena - 11 april 2013 15:36

 

Idag är det Italienska kurs igen, & igår kom denna i brevlådan, från min goa

syster  Tack!!!  -attans så glad jag bev  

 

Idag lyser solen till & från, inte jätte varmt när den går i moln, men vi åkte till åkrarna i alla fall, & där hade vi tur, för den var framme mest hela tiden & värmde så skönt.

 

Malte hittade "pipen" & vi lekte lite, ser ni den i luften?

 

                   Märta lekte med pinnar...

 


 

                                            ... busade...

 

                 ... & jagades i hundra sjutti!!  

 


 


 

                          Pigga fralla ben må ja säja  

 

                & här ser ni en lååång 2 färgad fralla!!  

 

                    Fina gamla Arab damen Acka 


Som sagt, snart iväg på kursen, ur kul! tyvärr har jag inte gjort min läxa,

hoppas jag kan slinka igenom ändå  får väl ta med ett bananskal i fickan om inte annat  


                                  Kram kram   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards