frallorna

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Lena - 8 april 2013 22:42

 

Jag satt här vid datorn, när gubben kom & satte sej på sängen, jag kollade bakåt för att se vad dom höll på med, -då satt dom & pussades!    +  -fångade tyvärr skärpan i tassen!

 

Här blev den dock rätt, ja nu är dom föresten lika fina för mej vare sej dom har "skärpa" eller ej  


Hörde precis John Blund vissla på mej, tror han sitter i sängen  


                                 Natti natti mina fina  

Av Lena - 8 april 2013 16:50

 

Sorgen blev för tung, så vi drog till skogen vovvarna & jag på förmiddagen...

 


   


 


 


 

Bara lufsa omkring & andas, kändes skönt, skogen är mitt andra hem, så är det.


Är så svag när jag hör om andra som mist sina 4 benta, vilket hänt, en fralla som åt en giftig vårlök när den var med i blommlandet...

Förstår deras sorg & slungas själv tillbaks till helvetet...


Lyssnar på Mikael Wiehe Kärleken vet... & tårarna rinner igen...


Varit på vårdplanering för min brukare, blev ett bra möte  


Nyss tagit ett så fantastiskt foto på Malte & gubben  det får ni senare


                                     Kram kram  

Av Lena - 8 april 2013 09:47

  

                                        12/2 -11 kl 10.41


Bilden är kärlek för mej  ren & underbar kärlek...


                     Malte & kärleks Aika i en öm kram   


 


 


 

Petrus & Aika i en öm kram  dessa 2 älskade varandra så enormt...


Minnen & tårar i en strid ström... & alla varför...


                                ------------------------------------


Till jobbet vid ett, planerings möte.


Solen glittrar, men den är lite svår att se för alla minnen... minnen om Petrus...

-vår Kämparnas Konung   vår stora kärlek  


                                           Kram   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards