frallorna

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Lena - 22 mars 2013 23:18

 

På eftermiddagen for vi till min syster som bjudit in till kalas!  

 

Blev en fin presenthög att öppna...

 

... bl.a fick hon denna kaffekopp av oss, en aldelens egen att dricka ur  

 

Hennes svärmor & föräldrarna...

 

Av mej önskade hon sej Panacotta  så det hade jag fixat & hällt i plast kaffekoppar + hemkokt Hjortronsylt  som min fasters man slitit & plockat...

 

                                    Tårta...

 

                               ... olika kaffebröd...

 

                                     ... glassbomb...

 

... & ett fat glutenfritt till mej hade mamma fixat, dom runda kakorna hade mamma just bakat, helt ljuvliga & av majsmjöl  

 

                                Fina Elsa  

 

... & kreativa pojkar som bygt om & satt på snökjedjor på en gräsklippare  


Ja så blev det med kalaset, gott & massa prat & ett nöjt födelsedags barn!  

 

Vovvarna & jag innan vi åkte, kallt & soligt.


Just nu är klockan 23.35 & jag känner att John Blund är i antågan, gubben jobbar nattskift & jag har kollat finalen av Gladiatorerna.


                  Ses i morrn mina fin, sov så gott  


Av Lena - 22 mars 2013 08:32

 

Bild från igår


Morrn morrn på er  här tittar några solstrålar in genom fönstret, samtidigt som mörka moln far runt oss, minus 8 & blåsigt.


En hel del på agendan för dagen, hälsa på både här & där + kalas!  


                                   Arrivederci!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards