frallorna

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Lena - 20 mars 2013 16:08

 

Medans jag väntade på sonen gick vovvarna & jag en snöig promenad & dom ville in i varje trappuppgång!  fy attans vilket väder vi har, lixom många andra i vårt land 

 

Invirad där i bak & i säkerhets sele!

 

Släppte av sonen & åkte en liten vända till föräldrarna, där bjöds det på godis  

Hade bara mobilkameran med.

 

Förbi på Dollarstore & kollade in en hundbädd jag sett, tyckte den såg så skön & mjuk ut, priset var bra, men kanske inte kvaliten?...

 


 

Jag går lixom igång lite när jag ser något i Skotsk rutigt, tycker det är sååååå fint, önskar att den gått lite mer i rött bara, dädden hette åxå Skotte.


& så denna snö.... suck... & som det blåser... suck... någon långvända blir det inte idag heller  


                                    Kram på er  

Av Lena - 20 mars 2013 08:32

 


 

                             Arogante Malte!  


-Visst ser han ut som en riktig hårding! det skulle han vara åxå om någon ville oss illa... vår väktare   

 

Igår när jag skrev här var det INTE så här! men strax efter vräkte snön ner & gjorde så under hela dagen, mer eller mindre.


Likaså idag & -7 suck...


Ska ut & halka & skjutsa sonen en vända till garnnstaden, förbi hos mina föräldrar en liten sväng, & sedan ska vi hålla oss inomhus! 


                                 Kram på er!  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards