frallorna

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Lena - 8 mars 2013 17:18

 

Åkte iväg på kalas, blev ev toppendag!  

 


 


 


 


 

Dom härjade på & hade så kul så Malte visste inte vilket ben han skulle stå på, rullade & tokade sej som jag vet inte vad  inte ens kameran hängde med i farten.

 

                                          Fika!!  

 


 

& till mej hade mamma bakat en cocospaj med blåbär, ljuvlig  

 


 


 

Så gick Märta iväg, in i rummet & vi förstog vad som komma skulle, jag smög bakom & visst! upp i soffan & leva rövare! ni skulle bara se så hon tokade sej!  

 


 


 

Kameran hade inte heller här en chans att hänga med  

 

Att pussa Malte är lekamen för själen  

 

Vid hemgång hade Märta intagit sin plats under bordet & hade gärna stannat kvar en stund!  tokfian vår  

 

En lille promenad när vi kom hem, men halt som sjutton, så den blev just

bara en "lille"


Alla har ätit utom jag, så nu är det min tur, äter & läser en novell samtidigt tror jag  sedan är det dax för tv mys på golvsängen


                                           Kram på er  

Av Lena - 8 mars 2013 08:19

 

                             Ärta Pärta mys unge 

 

Tänk så Petrus älskade sängen & myset där, det var verkligen hans plats  

 saknar dej Petrus... du fattas mej, min fina underbara kärlek  


                                 ------------------------------------- 


  Ute är det bistert just nu, (men inne har vi skönt som ni ser ) ...


 

                                     ... men vackert!!!  


Min styvfar fyller år, GRATTIS!!!  -så en vända dit & fika blir det, & någon promenad & så.


                        Vi ses! Kram & fin freda!!   

                                                  
        

                                      Carpe Diem

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards