frallorna

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Lena - 5 mars 2013 19:45

 

Det blev Romme när jag kom hem, en så skön tur...  

... bland snöhögar & annat...

 

                                 ... spännande!  


& så en trevlig hund-pratstund med SO! bara en sån sak  


Huvudvärk när jag kom från jobbet, hade tänkt att bara gå en liten vända, men ju mer vi gick ju skönare var det & vovvarna var tok ystra  så det blev en timme.


                             Kvällskram mina fina   


Av Lena - 5 mars 2013 08:59

 

                                                 Morronmys  


0,7 pluss utanför dörren, tror himlen är blå under slöjmolnen...


Jobba en liten stund vid lunchtid, & efter det tror jag vi drar till grannsocknen & promenerar där som omväxling!


                                      Vi ses! Kram kram  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards