frallorna

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Lena - 4 mars 2013 16:24

 

Blev en promenad här hemma, & Märta är full i bus!

 


 


 


 


Tokfia nr:1!!!  fick vara lösa en liten stund där i skogskanten innan vi knatade hemåt igen

 

Hem & in & prova nya lek korgen! tänkte köpa en i metall, för Märta vill ju så gärna ha sönder allt  vi har ju lixom haft ett antal korjar för leksakerna...

Köp en i betong den här gången sa gubben!  

& så kom jag in där på Jysk & såg denna vackra korg, min älsklinsfärg, skulle passa sååå bra då jag bara har grönt i vardagsrummet!

Det kan ju gå....

 


 


 

Repet fick jag dock ta bort omgående...  ...

 


 

... såg ganska så lovande ut i några minuter...

 

... men så fick hon sitt "ha sönder syndrom"...

 

                    ... så tyvärr gick det inte så bra...  


Är väl betong eller stål som gäller då...   

  Köpte ett bebispåslakan, ja inte för att det är något annat än fläsk i magen min, utan för att där ska jag ha dom 2 barntäckena i & lägga under bordet i Husbilen, en mjuk smidig & fin bädd! & så älskar jag ugglor! & bland alla Dalahästar i den, så kan ju dessa ugglor symbolisera vårt Landskapsdjur som just är Berguven!!

 

Uteliv, mat & lek, nu sussar dom en stund, våra Guldklimpar  


Nu ska jag faktiskt kika till husbilen en vända, ta några mått å så &

drömma lite  

 


                              Kram på er  



 




Av Lena - 4 mars 2013 11:20

 

Detta var vad vovvarna ska få!!  Vann dryga hundringen på Lotto förra lördagen, & det skickade jag med mina föräldrar som skulle åka förbi Ikea, bad dom köpa med lite mjukisdjur, till Malte & Märta!!  blev 2 cirkusprinsessor till & en clown , samma som jag köpte förra lördagen, men det spelar nog mindre roll för vovvsen! ha ha  

Ett par nallar fick vara kvar hos mormor i hennes "leklåda" åxå, man får onekligen mycket för pengarna där! (dom ska inte få alla på samma gång)


Kvaliten på Ikea mjukisarna är kanon! & så har dom inga hårda ögon & pipen i magen som kan fastna i halsen, det har dom tyvärr på djurleksakerna på Zoobutiken i stan!! ytters dåligt!! & usel kvalite till dyra pengar, & sakerna därifrån sliter vovvarna sönder på en bråkdels sekund!  

-Nej tacka vet jag INGVAR!!! ha ha 

 

Vägde åxå denna solande Sessa nyss, idag ytterligare nergång!! nu 13.2 kg!!!


Jag blir helt lyrisk  


Gubben satt vid bordet & drack kaffe & lyssnade på mina euforiska utsvävningar, då jag såg hans blick på min mage...

-gapskratt!! tyvärr blir den bara större & större, mysko...   & närå, min sköldkörtel är "normal"...


Något ska vi hitta på, solen lyser & skönt ute


                                           Kram på er  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards