frallorna

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Lena - 20 februari 2013 21:01


  Här hade det härliga gnussandet avtagit, dom hade lekt slut på sej. Hör ni vad jag ser på tv? -jo En plats i solen förståss  I detta program var dom i... ITALIEN!!  

 

Blev tok sugen på något extra ikväll, så gubben stack iväg till Romme & köpte en Glutenfri pizza som vi delade.

Om den förra jag köpte där för ett tag sedan var god, så var denna himelsk  

-är det sådana här du får till lunch Petrus?  

Den var godare än någon vanlig jag tidigare ätit, det måste jag åka förbi Pizzerian & berätta för dom  Det enda dumma är att den är mycket dyrare än en vanlig  


Zappar mellan Grammisgalan, Mästerkockarna & Mia på Grötö


               Kram & sov så gott om en stund  

Av Lena - 20 februari 2013 17:39

 

Gubben sitter vid datorn & googlar, tog ett kort på "oss" -vi pratar & hundarna myser  


Om en liten stund ska jag se -En plats i solen, älskar den serien, & vill helst att dom ska vara i Italien eller Frankrike, då drömmer jag mej bort...  


Har pratat med min jobb-vän, kändes så skönt  mitt i det jobbiga...


                             Kram mina fina läsare  

Av Lena - 20 februari 2013 14:01

 


 

Hem från jobbet & ut i skogen för att få frisk luft i huvudet...

 

Dofter, pinnlek & så släppte vi ut lite spring i benen  

 


 


 

Hästägare! Varning för fladdrande sagoträd! -blev såklart nyfiken & gick på stigen längre in i skogen...

 

.. & där stog det!!  Dagiset i byn hade smyckat det så fint med tyg, & varningen till alla hästar som traskar förbi var verkligen omtänksam  

Hade det varit den häst jag ägde för många år sedan hade han med all säkerhet börjat konstra sej, han hade & har fortfarande nerverna utanpå lixom & Arab på det  


                                      -------------------------------


Mitt älskade jobb är väldigt sorgligt nu & sedan en tid tillbaks, & jag blir så känslomässigt berörd...

Svårt att vara profitionell just nu & lämna jobbet när jag går hem, då vi, den jag hjälper har varit tillsamans i över 5 år nästan dagligen...

Den jag hjälper har det vackraste hjärta, så underbar, snäll & omtänksam & har åxå blivit min bästa vän  


Det är gånger som dessa det betyder så mycket att ha den fina familj jag har  


                                    ---------------------------------


Nu ska jag ta en Panodil & äta lite paj, vovvarna sover en stund mätta & belåtna.


                                        Kram på er  

Av Lena - 20 februari 2013 09:03

 

Igår somnade Prinsessan i hundbädden igen, jag var sen isäng som vanligt.


Strax iväg till mitt jobb en liten stund, jobbar i grann staden idag.


Jämngrått just nu, men kl 13 sa dom att solen skulle stråla!  så då får jag väl tro på de då, så vi kan göra nått kul när jag kommer hem igen  


                         Kram på er & fin onsdag!  



Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards