frallorna

Direktlänk till inlägg 12 februari 2013

Tisdag...

Av Lena - 12 februari 2013 19:33

 


 


Idag har jag tagit prover på min kropp  Blev totalt förbluffad då mitt HB var 147! så högt har jag inte haft på säkert 7-8 år! frågade 4 gånger för att vara säker på att jag hört rätt! till sist skrattade sköterskan  resterande prover får jag reda på om några dagar.


Köpte ramar åxå när jag var i farten, samma svarta fina med parspautou, inramningen är klar, men jag vill ha hjälp av gubben för att få dom jämt på väggen & han har fullt upp...


Gick in i skogen med vovvarna när jag kom hem, snön vräkte ner så någon kamera hade jag inte med, & som oftast så glömmer jag mobilen  men vovvarna lekte & busade & myste på i den fjäderlätta snön som känns som en halvmeter nu!  


2 små promenad & prutt-vändor har vi åxå hunnit med, & sett ett såååå spännande paraell slalom = Sverige Silver!  


Snön faller ännu, tror det har snöat i en vecka snart, nu får det ge sej!!


                                        Kram på er  

 
 
wiolettan

wiolettan

12 februari 2013 20:29

Är det därför du har varit så trött?
Fina bilder, jag bara älskar dina promenader med hundarna, jag får vara med på något sätt.
Varm kram och hoppas att de andra proverna visar bra värden.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Lena

12 februari 2013 20:35

Jag har troligen varit Glutenintolerant i många år, men sedan jag började äta glutenfritt blev HB:et bra! få se nu hur Järnet ligger till, spännande!

Samma med dej! jag ÄÄÄLSKAR era morgon promenader! :)))

Kvällskram!♥

 
S/Y EUPHORIA

S/Y EUPHORIA

13 februari 2013 10:24

Bra med dina värden! ;-)
Ja snö ja.. De snöar mest hela tiden här också, och jag tror vi har lika mycket här som hos er!
kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

13 februari 2013 11:10

Hua, ja, jag gillar vinter, men nu vill jag i alla fall ha vår & sommar, tyvärr blir det som det blir i alla fall ;)

Kram kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards