frallorna

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Lena - 7 februari 2013 16:41

 

Bäddat rent i sängarna, gillades av Malte & Märta  -men tänk att jag har inte ett enda lika par påslakan...  


Tror bestämt Allas-horoskopet stämde in på mej denna gång:


-Månens läge drar ner energin & du känner dig stundtals som en slagen hjälte. Detta beror inte så mycket på dig själv, någon i din närhet suger musten ur dig.


Det är mitt jobb, men inte ett val av personen utan en tragisk sjukdoms fel...


Huvudvärken under natten & förmiddagen har sakteligen försvunnit & jag är ledig, fortfarande från mitt helt underbara men ibland tunga jobb...


Tog en skön halvtimmes promenad med vovvarna i ymnigt snöfall när jag kom hem från jobbet, underbart att friska upp huvudet, det är faktiskt dom som får mej orka  & en underbar man förståss  


Har fått apelsin nojja!...

 

... mmmmmm slurp slurp  


Skidskytte om en stund, mysa på golvsängen som åxå är renbäddad, det är nått visst med renbäddat, eller hur?  


Minus 6, men vi ska få kallare till natten


                                                 Kram på er  




Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards