frallorna

Direktlänk till inlägg 6 februari 2013

Onsdag...

Av Lena - 6 februari 2013 20:04

 

Vaknadet till ett totalt vitt landskap, så vackert, även om jag hellre behållit det mer vårlika vädret vi hade innan  

 

Gubben till höger & pupparna i mitten om oss, dom fick dock masa sej upp för en pruppstund innan jag åkte till mitt jobb, sedan gonade dom ner sej igen & sov vidare.

Gubben skrattade både igår & idag, när han vaknade, då Malte hade sin mun på hans, snuffade & luktade & pussades hi hi... lixom på mej härom morgonen, då vaknade jag av att han pysslade med mina ögonfransar  försöker kanske på ett fint sätt be oss vakna 

 


Kom hem idag åxå med huvudvärk, & orkade inte gå ut med vovvarna... det fick räcka med gårds rastning.


I morrn jobbar jag bara 3 timmar, sedan ledig tills måndag! mitt jobb är lite tungt just nu, mitt älskade jobb  


Snart börjar serien på 2:an När livet vänder -ska se det... 

 

                                                   Kärlek  


                       

                                         Kram mina fina   


 
 
paloma

paloma

7 februari 2013 08:48

Sötnosarna! Vad härligt att vakna till goa hund pussar! Tiger min ena kisse ser helst att vi sover hela dagen han älskar sova! han ligger tätt tätt brevid mig! krama vovvarna. kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

7 februari 2013 20:40

Mmm visst är det mysigt med värme från dom 4 fotade!♥

Kram på dej♥

 
Kicki med hundar

Kicki med hundar

7 februari 2013 12:17

Vintern gör sig bäst på bild, vackert foto!
Jag hade en hund en gång som var alldeles "prillig" på att sniffa på ögonfransar, helst om man blinkade lite så ögonfransarna rörde sig på hans nos.
Kram/Kicki

http://www.travarens.se

Lena

7 februari 2013 20:39

Ha ha..! jasså! ja dom har sina egenheter♥ Malte är för härlig, en rolig kis ;)

Kram på dej♥

 
wiolettan

wiolettan

7 februari 2013 14:53

Så fint med denna kärlek. Vi människor kan få mycket kärlek ifrån våra vänner djuren om vi bara sköter om dom på rätt sätt. Och, detta kan ni till fullo.
Härliga bilder.
Du som så älskar ditt arbete, hoppas att du snart får tillbaka krafterna och bort med huvudvärken.
Sett reklamsnuttar om denna serie, men tror inte att jag orkar att se den. För mycket sorg nära inpå som gör sig påmind.
Ha det bra och kram till dig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Lena

7 februari 2013 20:37

Tack♥

Jag tänker att serien kanske kan hjälpa mej att läka♥ & några sanna ord sades, som jag själv känner men nu sattes det ord på den♥

Förstår din känsla♥ & du ska göra det som känns bäst för dej♥ jag grät hela programet igenom, ändå ville jag se...

Kram på dej♥

 
Kaisa

Kaisa

7 februari 2013 15:50

Jisses så vackra bilder, vilken kärlek ni lever i tänker jag och ler!

Varmaste kramen och hjärta!

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

7 februari 2013 20:34

Tack♥ & ja visst gör vi det, även om saknaden efter Petrus är stor...

Kram på dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards