frallorna

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Lena - 5 februari 2013 17:17

 


Snön fullkomligt vräker ner, skulle tro att det har kommit minst 3 dec, eller det är nog mycket mer!


Kom hem från jobbet med huvudvärk, tog en panodil & åt lite, sedan gick vi ut en vända vovvsen & jag, & dom eller särskilt Märta blir som brukligt skvatt galen när det snöar & är så milt -nollgradigt! far som en tromb, hoppar & gräver ner sej, är ovan & under snön & jag vet inte vad  -jag fick jogga långa sträckor, tänkte att det tröttar väl ut Fia Lotta, men ick då! hon ville bara mer & mer  -det var bara jag som blev ut tröttad  


Nu är vi inne, plogbilen gör sitt jobb i byn, mat till vovvsen & jag ska lägga mej på golvsängen & försöka få bort värken helt


                           Kram mina fin som kikar in!  



Av Lena - 5 februari 2013 09:18

 

Gubben kom hem från nattskiftet & kröp ner, så här såg det ut när jag steg upp, Märta på min kudde & Malte nära gubben = kärlek   


Vovvarna har rastats & sussar igen med "pappa" & jag sticker till jobet strax, i värsta snöväder! ca 1 dec har vi fått sedan igår.


                                          Kram på er  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards