frallorna

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Lena - 27 januari 2013 20:57

 

Åkte hem till mina föräldrar på eftermiddagen & "mormor" bjöd på godis  

 

Hund-mat-pallarna är inte helt färdiga, men dom blir ryyysligt söta!!  

Maltes blir antikvit & Märtas blir svagt rosa, såklart! ska visa dom när dom

är klara!  


Blev en stressig dag på sportfronten, hade "playen" på på datorn i ena ändan av huset & på tv:n i vardagsrummet var det andra lika spännande saker på G, sprang emellan & i stundens hetta så stog jag mitt emellan & kollade åt båda hållen som en yr höna!!  



Jobbar 10-15 i morrn, mitt älskade jobb  vovvarna är hemma med pappsen

& när jag kommer hem så tar vi en skööön promenad i "plussgrader"! för de har "dom" på tv lovat  


                        Kram mina fina som kikar in  

Av Lena - 27 januari 2013 13:18

 

Morrn morrn säjer en nyvaken Märta, fast inte nu, utan vid 11  

 

Blev några gos, puss & kram bilder på vovvarna & min kompis  

 

Vovvarna känner verkligen när någon älskar dom totalt, & blir helt till sej  


En ur mysig kväll med massa prat, mat & skratt, sedan bildades en "gubb pratar" stund, om bilar & motorer, medans vi "kvinns" pratade annat...  

  Fick en påse med massa nytto godis, 3 Grenandillas!! Mona visste vad jag gillar  -en åt vi på en gång, & idag ska jag göra en fruktsallad med vaniljglass, slurp!


    Så har jag satt gubben i arbete, dom små hund-pallarna för matskålen är på G! han säger att min teori är knepig, att skålen kommer att vicka i ringen... men jag inisisterade & han försöker... får se hur det blir... annars blir det på hans vis, som inte jag gillade  -ni ska få se senare hur resultatet blir!!  


Alpint som jag gillar på tv hela morronen & strax herrarnas andra åk, sedan hästhoppning på playen flera timmar! börjar strax skoter cross & massa härligheter, säjer bara -sport sport  hur jag nu ska hinna med allt?


& dom stackars vovvarna får sitta i kläm... fast ute blåser det, -5 mulet & grann snö kommer ner, inget skön väder i alla fall, så vi gosar inne.


                                            Kram på er  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards