frallorna

Direktlänk till inlägg 26 januari 2013

Idag & då...

Av Lena - 26 januari 2013 16:58

 

Åkte till åkrarna så vovvarna fick mysa en stund, ja vi 2 benta åxå förståss, för att se deras glädje är obetalbart  

 


 


 


 

Romme Alpin backarna i bakgrunden

 

Bus & lek, våra älskade kärlekar...  


När jag nu laddar upp korten & sedan för över dom till mina Dokument, så har det gått runt, & korten hamnar bredvid Petrus farväl... det gör så ont att se, så FÖRBANNAT OBESKRIVLIGT ONT... tårarna rinner  över...

 

Vår Kämpe slickade oss in i det sista...


Känner mej slagen... platt & tom... varför blev det så här...


                            ----------------------------------------


Vid 8 kommer vänner förbi på varm smörgåstårta, finaste vänner som vet vad det innebär att förlora en 4 fotad...

                   

                   Här spanar deras Tim & Petrus ut över havet på Öland.


Tim somnade in för ett år sedan 15 år gammal


-Har ni kul där i er himmel? -leker ni med varandra?  


                              Finaste älskade hundungar      


                                      ------------------------------------------ 


                                                -Carpe Diem-   



 
 
Kicki med hundar

Kicki med hundar

26 januari 2013 18:57

Mmm,varm smörgåstårta!
Känner med dig i din sorg och smärta. Jag vet att det kan ta jättelång tid innan man bara kan se det fina, men det kommer-jag vet, eftersom jag själv har upplevt det.
Kram!

http://www.travarens.se

Lena

27 januari 2013 21:31

Då får jag hoppas & tro på att du har rätt♥

Kram kram♥

 
Magnus & flocken

Magnus & flocken

26 januari 2013 21:06

Kramar om <3

http://www.mundiz.com

Lena

27 januari 2013 21:30

Tack & kramar tillbaks♥

 
Kikkan

Kikkan

27 januari 2013 02:05

Måste berätta att ett par av våra gäster ikväll berättade att nästa söndag ska de hämta Emma deras nya hund som är en svart Labrador som blir 8 veckor då. Du kan tro jag ska hälsa på dem efter någon vecka vovven har flyttat hem till dem. Deras förra underbara Sally var också en svart Labrador som blev sjuk och hon fick somna in på eftermiddagen på nyåraftonen :(. Kan tänka att den varma smörgåstårtan smakade bra. Kramar ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

27 januari 2013 21:29

Åååå jag mins att du skrev om Sally, att hon inte mådde bra, lilla stumpan♥
Härligt att dom orkar välkomna en ny liten krabat in i familjen!♥ & jag förstår att du kommer vara deras "ständiga" gäst! ha ha ha... ;)

Jorå, den smakade mumma sas de, jag åt en annan version som var glutenfri ;)

Kram kram♥

 
GeddFish

GeddFish

27 januari 2013 11:38

Varm smörgåstårta? Låter mums.
Jag är säker på att vovvarna har det roligt i sin hundhimmel! Ingen smärta ingen nöd.
Läste du mitt inlägg igår om att någon ropade mitt namn igår morse? Märkligt. Jag tror på änglar.....
Kramar ♥ Gerd ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

27 januari 2013 21:27

Nej det har jag inte hunnit! ska kolla genast!
Såklart änglar finns♥ fast i en sådan här situation har jag bara lite svårt att ta in det...

Mmmm det är de enda jag kan önska & hoppas på för Petrus del & Tims & alla andras♥

Kram kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Av Lena - Tisdag 27 feb 17:35

     I söndags var det ett väldigt hit & dit väder, ömsom flingor som dasslock & uppehåll & aningen blå himmel...        .... Ungen hade inget emot att vara inne i värmen tills det värsta blåst förbi...     ... & så blev det en...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards