frallorna

Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

Här igen...

Av Lena - 21 januari 2013 13:42

 

& så komemr det över en, all sorg & vanmakt blandat med tårar...


Tog denna bild för ett år sedan... Petrus & jag hade en egen stund  


Kan inte finna någon tröst, för om? jag vetat det jag vet idag, hade kanske Petrus levt... varför fattade jag inte? varför varför...


Skyller inte längre på veterinärer som gjort fel, skyller på mej själv...


Saknar dej mitt hjärta  


Tänker... att resten av livet kommer vara tungt... när ens hjärta alltid värker...

... av saknad & skuld....


                                       --------------------------------


Nu ska Märta Malte & jag gå ut... -7 & ett ymnigt snöfall...


Älskar våra 2 hjärtan vi har kvar älskar älskar älskar  


                                   Kram mina fina  

 
 
GeddFish

GeddFish

21 januari 2013 14:49

Tänk, att här har du en förstående, som precis som du sörjer som värst ibland. Jo, det är väl många som förstår......
Lätt tänka om facit funnits, men nu fanns inte det.
Du ska veta, att du gjorde det bästa du någonsin kunde, i den situation som var just då! Mer kan man inte göra ♥♥♥
Kramens Dag idag Kramkramkram ♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

22 januari 2013 23:23

Jag vet det♥

Vet att det är så, men det går inte in i min skalle... kanske för att jag saknar honom så enormt, & vill skruva tillbaks tiden, tänker bara om & om att varför gjorde jag inte si & så? vilket såklart inte leder någon vart... ändå så mal tankarna på som en kvarn...

Tänker på dej Gerd♥ för ett år sedan kämpade ni♥ tungt minne...

Kram kram♥

 
Piedra

Piedra

21 januari 2013 15:22

När någon man älskar har dött så får man skuldkänslor; det verkar nästa höra till. Men allra finaste Lena, lägg dem på hyllan! Ingen kan älska dina hundar som du, och ingen hade kunnat göra mer. Ingen hade förstått. Det gör man bara efter åt när man sitter med facit i hand. Gråt dina tårar, men försök att lägga undan skuldkänslorna.
Det är något på väg med posten till dig som jag hoppas kan pigga upp dig en liten smula.
♥♥♥ Största kramen! ♥♥♥

http://piedra.bloggplatsen.se

Lena

22 januari 2013 23:15

Även om jag vill, så försvinner inte det som hänt, tyvärr, det finns med mej & glömma går inte... gjort är gjort jag vet, kan bara hoppas att det lättar någon gång... någon gång...

Kram tack♥ & spännande! :))

 
Ingen bild

Anna

21 januari 2013 19:35

Vilka ögon!
Så ståtlig han ÄR!

Ja efterklok kan man alltid vara sägs det!
Och EN erfarenhet rikare kan man bli...
FAST DET GÖR SÅ ONT...

OM jag kunde dra tillbaka klockan!
Då skulle jag göra det för DIN skull!

KRAM
ANNA

Lena

22 januari 2013 23:12

Jo du, dom ögonen gick inte av för hackor, dom var dom innerligaste jag sett & vackraste... drunknade i dom varje dag alla dagar vi fick tillsamans♥

Tack & kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards