frallorna

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Lena - 10 januari 2013 20:58

  Bidde pyssel med dockor, denna är en urblekt stackare som har åkt i vår båt Karin i flera år, för korta armar & brett mellan ögonen  ...

 

... men så kul att skapa fram dom små liven

  Ansikten som bara ligger, vi får se om dom någon gång får någon kropp  

   -en halv kropp gjorde jag idag, går fort att göra...

 

Hade inte ett material till huvudet hemma, eller hittade det inte, ska leta mer eller så blir det en vända till stan i morrn, sydde en liten klänning istället, få se om den passar någon unge sedan 


Gösses vilket kulet väder vi haft hela dagen, blåst & snö hit & dit, men just nu regn i minusgraderna! hua...


Bara en vända har det blivit, sedan har gården fått duga...

 

... men dom har roat sej med varandra & så har vi lekt alla 3 åxå  -så fort jag börjar "tvista" eller gunga med benen får Märta lek i sej så det svämmar över!!! då ska hon busa med mej, toka & far som ett gehu!  tror jag måste spela in hennes glädje när jag börjar jazza någon gång  

 

Myst har vi åxå hunnit med, när det var skidskytte, "vi" hade chansen ett tag där, men sedan flög den... 


                              Kram kram  

Av Lena - 10 januari 2013 10:50


Gösses vad det blåser hos oss idag -gapar man i motvind tappar man andan  


Idag är min agenda väldans tom, tror jag ska pyssla lite, sy något? börja på ett litet lapptäcke kanske? tyger har jag redan i massor...


Om? så ska ni få se senare  


                             Kram & fin torsdag  





Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards