frallorna

Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

Dan före dan ;)

Av Lena - 3 januari 2013 21:57

 


                            Vackert kort för nästan 2 år sedan  


I morrn, ja då fyller jag år, jämt! typ 20  fejat & pysslat så det ska se fint ut när släkten kommer på lördag.


Satt upp 16 fina förstoringar på dom 4 benta älsklingarna, vilken tur att Gallerix hade halva priset!  så fina ramar & dom flesta har jag monterat med passepartout.


I morrn ska jag filma mitt nya & visa er!! gå en liten vandring så ni får se!  


Blir inget firande av mej i morrn, men på eftermiddagen ska vi iväg till min systerdotter Elsa som fyller 8 år!! vi fyller på samma dag!!  


Nu ska jag måla, kom just på att jag ska fixa om en fin gammal sängstol, som ska stå i ett hörn i vardagsrummet, vi slängde nyss en mjuk fotölj som stått där, blivit lite för lumpen av hund & katthår, så den fick gå hädan till tippen.


                                       Kram mina fina!  



 
 
paloma

paloma

3 januari 2013 22:37

Minns så väl du berättade då ni var och gratta Elsa som fyller på samma dag som du?? men har åren gott så fort? det är ju inte klokt? Det är på ungarna man märker att man börjar bli gammal... hehehe;) kommer in i morgon och grattar dig! KRAM Och sov gott. ds har en rökfri dag nu ds

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

3 januari 2013 22:43

Ha ha... om jag ser på mej själv så ser jag ett eländigt förfall! ;) men som sagt dessa barn dom blir bara finare & sötare! tur för dom! *skratt*

Härligt att du klarat en rökfri dag! :))

Kram kram♥

 
Kikkan

Kikkan

4 januari 2013 01:00

Jättegrattis på födelsedagen, hoppas Du får en trevlig dag och att Elsa dag blir lika speciell 8-års födelsedag också. Många kramar från oss i London// Kikkan ♥♥♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

5 januari 2013 01:18

Tack tack!! :))

Elsas dag tror jag hon blev jätte nöjd med! :)) presenter både på förmiddagen & massor på kvällningen när släkten kom!♥

Min dag blir i dag 5 jan. då släkten kommer♥

Kram kram♥

 
Simona

Simona

4 januari 2013 10:06

Grattis på Födelsedagen ♥

http://pågottochont:blogspot.com

Lena

5 januari 2013 01:16

Tack tack!! :))

Kram kram♥

 
blessingsrehab

blessingsrehab

4 januari 2013 12:18

Ha den äran..Jag vi blir ju inte äldre längr hehe bara klokare ;)..
Önskar dig ett gott nytt 2013/Bless

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

Lena

5 januari 2013 01:16

Tack tack! :)) ja lite mer livserfarenhet kanske, & rynkor & krämpor! fniss... ;)

Kram kram♥

 
Julia

Julia

8 januari 2013 22:07

Fina vovvar :)

http://julialundberg.blogg.se

Lena

9 januari 2013 08:55

Tack! :))

Kram kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards