frallorna

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Lena - 2 januari 2013 17:55

 

Pling pling pling pling pling på dörren, -å hjälp! både gubben & jag gick i kallingar, tapetserade, målade & stökade på i allsköns ro  

Gubben öppnade & jag rusade in på toa för att sätta på mej något mer anständigt... som inte lyckade så bra, lite halv trasiga paltor, men vadå  

-åååååå så kul med er våldgästning bara sådär! trots "total" kaos i huset &

allt på ända  


Blev grattad med en så vacker orkide...

 

... Tuuuuuuuusen Tack Stig Ove & Kristina!!!!  


Vilken kanon härlig kväll det blev!  


När ni åkt så målade jag byrån en vända till & Mats tapetserade färdigt, kom isäng vid 2 tiden sådär, fast det spelar ju ingen roll när man ändå är ledig!  

 

Stökade runt på förmiddagen, iväg & köpte flera ramar, & sista dagen med halva priset hade ändrats & gällde nu veckan ut! snacka om att bli glatt överaskad, köpte mer än det jag tänkt & kanske köper jag någon till i morrn åxå  


Hade en ide om att istället för soffan i hallen så skulle det vara fint med 2 gamla karmstolar med ett litet bord emellan, åkte förbi Ta Till Vara, men där fanns inget jag gillade & Emmaus var stängt, så soffan får vara kvar & nu har jag målat den med ett lager Antikvit, torkar fort, så strax ska den målas en andra gång, tills jag kanske någon gång springer på dom där 2 stolarna  


Köpt ett jättefint billigt tyg till soffan, blir spännande när jag får sätta fast det, rulla ut alla trasmattor & sätta upp alla underbara foton i sina fina ramar...


                                 Kram på er mina fina!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards