frallorna

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

Bokslut av året...

Av Lena - 31 december 2012 14:16

 


För min del stannade livet den 9 augusti, & fram tills nu har bara varit en jobbig & svår trasnsport sträcka...


                               -----------------------------------------------


Fyndat massor av vackra, stora & små, guld & vita ramar på Gallerix, halva priset på allt i butiken, & förstoringar av pälsklingarna har jag massor av  

 

2 små små ljuvligt söta ramar passade precis till dessa 2 kort jag hade liggandes.


                                    --------------------------------------------


Vi ska lite senare hem till min kusin & fru, dit åxå min bror med fru kommer, & äta en fin Nyårs supe  

Jag står för efterätten & lite senare en ostbricka, har gjort en mandelbotten med chokladtryffel, vacker elegant & supergod, med CarteDór vaniljglass till


                                   ---------------------------------------------


                       GOTT NYTT ÅR   


                    Alla mina fina underbara Bloggvänner  

                                                 &                  

                   Tack för alla underbara komentarer  

                   Tack för att ni finns  Ni berikar mitt liv  


                                Kram  







 
 
Ingen bild

SARA AXELSSON

31 december 2012 14:51

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA,ÄVEN DEN FINASTE ÄNGEL SOM VI ALDRIG GLÖMMER <3

Lena

1 januari 2013 13:06

Tack rara Sara!♥

Kram kram & fin fortsättning♥

 
wiolettan

wiolettan

31 december 2012 15:42

Tack själv fina Lena.
Jag förstår hur du känner dig, livet är ibland ruskigt jobbigt.
Jag hoppas innerligt att du och de dina får ett GOTT NYTT ÅR.
Varm kram till dig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Lena

1 januari 2013 12:55

Tack för dina fina rader♥

Kram & fin fortsättning♥

 
Piedra

Piedra

31 december 2012 16:16

Det är hemska år när hjärtat går i kras. Självklart lider du fortfarande av din traumatiska förlust. Så fint att du köpt ramar och satt upp foton.
Önskar dig ett gott nytt år!
Varm kram! <3

http://piedra.bloggplatsen.se

Lena

1 januari 2013 13:05

Tack snälla för värmande ord♥

Kram kämpe!! önskar dej ett bättre & finare år♥

 
Birgitta

Birgitta

31 december 2012 16:30

Vill bara titta in och önska er ett Gott Nytt År
Förlusten av en så kär vän är tung men jag hoppas du kan komma igenom sorgen och att 2013 ger dig en massa glädje.

http://www.vanersborgsdockmuseum.se

Lena

1 januari 2013 13:02

Tack Tack!♥
Ja vi får hoppas & tro på det♥

Stor Kram & fin fortsättning på er!♥

 
Tina

Tina

31 december 2012 16:56

Gott Nytt År fina Lena!
Du har haft det jäkligt tufft det här året du... Och använt dig av bloggen för att skrika ut all din smärta - otroligt sunt och mycket starkt gjort. Inte alla kan sätta ord på sin sorg, men det kan du. Tack för att du delar med dig av det du går igenom, tack för att jag får lära känna dig. Nu hoppas jag ditt 2013 ska bli ett mycket fint år! Kram

http://www.tinric.com

Lena

1 januari 2013 13:01

Oj vilka goa rader, tårarna droppar när jag läser...
Tack Tack♥

Ja nu får vi blicka framåt & hoppas på ett bättre år♥

Stor Kram & fin fortsättning!♥

 
S/Y EUPHORIA

S/Y EUPHORIA

31 december 2012 19:37

Gott Nytt År Vännen!
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

1 januari 2013 12:59

Tack finaste!♥ & önskar er en fin fortsättning♥

 
Kikkan

Kikkan

1 januari 2013 00:03

GOTT NYTT ÅR !! Många kramar ♥♥♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

1 januari 2013 12:58

Tack♥ & Fin fortsättning på er!!♥

 
Ingen bild

Anna

1 januari 2013 00:21

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Tack för att vi får dela er vardag!
Vi sakar dig Petrus!
Puss Märta och Malte!

VÄL MÖTT 2013

Kram
Anna & Co.



Lena

1 januari 2013 12:57

Kram & stort Tack♥

Fin fortsättning!♥

 
Kicki med hundar

Kicki med hundar

1 januari 2013 11:14

Önskar dig ett bättre år, att smärtan efter Petrus dämpas och övergår till ljuva minnen!
Kram/Kicki

http://www.travarens.se

Lena

1 januari 2013 13:03

Tack Tack♥ ja nu vi får blicka framåt!!

Kram & fin fortsättning♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards