frallorna

Direktlänk till inlägg 29 december 2012

Jobbar på....

Av Lena - 29 december 2012 20:16

 

Jag säger bara Easyup! owaw... vi har alltid gjort allt på bordet, mätt, haft på limmet, vikt & väntat...

Gubben sa, ska vi göra som vi alltid gjort?? nej vi testar den här nya metoden...


Asså! oj oj oj... vipps så är det nästan klart!! mirakel enkelt!!! hädan efter är det Easyup som gäller  


Synd att det inte gör sej rättvisa av vare sej färg eller hur huset förvandlas, ser så fnuttit ut på bilden, men jag är TOK NÖÖÖÖJD!!!! så magiskt vackert, går bara här i ett rus & njuter  


Jag gick ut i mörkret med vovvarna på en halvtimmes promenad, Märta & Malte är hel vilda i snön! far fram som gehun!   träffade härliga byfolk, blev prat & skratt & när jag kom in hade gubben fixat 3 våder, krångliga endra, lite bök när det ska skäras runt foder & dörrar, men sedan har vi gjort det tillsamans, eller? jag är kanske mer en "service"  medarbetare, sköljer ur trasorna & handräcker det som behövs, passar in mönster nertill å så  


 

Lite senare ser det väl ut såhär, då vi däckat framför tvn på golvsängen  


                             Kram alla fina som kikar in  

 
 
Kicki med hundar

Kicki med hundar

29 december 2012 22:18

Vad fint det blir!
Nu ska jag läsa ikapp, har inte varit ute på en enda blogg sen före jul.
Önskar dig, make och vovarna Ett Gott Nytt År!

http://www.travens.se

Lena

29 december 2012 22:35

Tack!! :))

Gott Nytt År på er!!! :)) & Kram♥

 
Ingen bild

Anna

29 december 2012 23:30

Gud va duktiga ni är!
Så fint!
Man blir lite avundsjuk faktiskt! Jag måste börja tordas ta in lite mera färg här hemma!

Idag blev det Ikea, nya tallrikar vardagsrumsbord och massa ljus och servetter.
Älskar förändringar i hemmet!

Lycka till med resten av väggarna!
Bra jobbat!

Kram
Anna

Lena

30 december 2012 00:06

Hi hi.. Tack!! ja jag vill ha färg & förändring! & vill inte vara feg ;) fniss... när jag går i koridoren som är rätt trist, så känns det som att gå i en PERGOLA! omsluten av blomster, helt underbart!! :)))

Tänk så kul när vi snart får ett IKEA i stan :)) & ljus kan man inte få för mycket av dessa tider :))

Kram mitt i natten♥

 
Kaisa

Kaisa

29 december 2012 23:48

Så fint det blir.... Ligger och skall snart stänga av iPhone men ville bara önska dig ett gott slut på året och ett gott nytt >?>***£$$$£år 2013*****%%€^^^%<#€€€^ kram och en massa hjärtan ❤❤❤❤

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

30 december 2012 00:03

Tack!♥ jag ska åxå släcka ner strax ;)

Ja vi får hoppas på ett bättre år än det som gått...

Kram & sov så gott♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards