frallorna

Direktlänk till inlägg 16 december 2012

Tredje Advent...

Av Lena - 16 december 2012 13:46

 


  



 

 


Igår kvällst...

Samma gnussande varje kväll  så här kan dom hålla på hur länge som helst, sedan somnar vi tätt intill varandra, Petrus var åxå en säng gnussare  


Idag är det faktiskt plussgrader! en till 2 bara, men ändå, när gubben kommer

ska vi åka en liten vända till åkrarna, sedan kommer goa vänner på Adventsfika, mysigt  


Nu ska jag fejja lite, så det blir mys stämmning till kaffet   


                             Kram & fin Tredje Advent  



 
 
Kikkan

Kikkan

16 december 2012 15:49

Gos vovvarna ♥, det är så härligt att se dem i "rörelse" här på bloggen. Tänker på våra vänner i Göteborg, de har 3 Labradorer som också bor i deras säng, inte mycket plats kvar till matte & husse. Matte sover ofta i gästrummet p.g.a platsbrist :). Söndagskramar ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

17 december 2012 19:07

*skratt* ja Mats tycker det är lite trångt han åxå ibland fniss... ;) så då mitt i natten går han till golvsängen & lägger sej & då går Malte med honom hi hi... gubben vill iof. ha dom nära, men ibland blir det 8 tassar i ryggen *gapskratt*

Kram♥

 
Kaisa

Kaisa

16 december 2012 16:15

Jag har fejat idag, så nu är det fint tills på onsdag då min bror kommer, hoppas bara tåget kommer som det skall.:O

Värmande kram!

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

17 december 2012 19:03

Jag håller alla tummar för att tåget går som det ska! så härligt med brossan på Julbesök!!♥

Kram♥

 
paloma

paloma

16 december 2012 18:27

Oh jag vill bara krama dem! de är så fina och goa! Skulle vilja ge dem en julklapp! har en sak till dem! Jag hoppas de gillar..kan du maila er adress skickar jag det till dem de får bli en försenad jul klapp det kommer nog inte fram förs torsdag efter jul. postar det på fredag! om det är ok förstås? kram från oss.

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

17 december 2012 19:02

Ok :))) fixat! & Tack!! :))

Kram♥

 
GeddFish

GeddFish

16 december 2012 22:03

Åh, vad jag ville se videon.... går aldrig. Fina fina vovvarna!
Fortsatt fin kväll, fast det är väl läggedax nu. Jag kom hem för en timme sen drygt, så nu varvar jag ner.
Kram♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

17 december 2012 19:01

Knas att den inte går att se, undra varför??? :(

Kram♥

 
paloma

paloma

17 december 2012 08:54

Men vad lustigt! Jag såg på reklamen på 4an och tänkte genast på dina vovvar!
tänkte detta är något för Märtha och Malte!
Ser jag det i affären köper jag det, samma dag såg jag det!
Så nu ligger det här! :) och väntar på dem.
men vad lustigt du tänkte samma! Inte behöver du ge något till oss inte.. vad gullig du är.
jag mailar adressen i alla fall. stor kram till er alla!

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

17 december 2012 19:00

Oj! undra då vad du såg????? spännande :)))

Tankeöverföring ;) & jag hade redan fixat det som ska till er, bara sullat med att inte fråga dej om adressen, så jag hade kunnat hunnit före dej ha ha... ;)

Kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards