frallorna

Direktlänk till inlägg 1 november 2012

Torsdag...

Av Lena - 1 november 2012 17:39

 


 


 

Gick en halvtimmes vända & sedan när alla katterna var inne så fick vovvarna busa & leka på gården, oj va Malte gillade det!  


Varit in till grannstan & växlat pengar till pund, ska åka till London om ett litet tag, jag min mamma min syster & min svägerska- som fått denna resa med al in clusiv av oss på sin 50 års dag! -ja nu är säkert hotellet ganska så "rächigt"  men vem bryr sej när man bara ska sova där, & knappt så man kommer hinna det  

Har varit lika varje gång, klockan på ringning vid halv 7, frukost continental typ en kopp te   & så iväg till Londons affärer & gator & hemma på rummet igen vid åtta nio på kvällen, -de ni!  


& så träffa finaste Bloggvän & vän Kickan! hon visste en fin gammal pub vi ska gå till i utkanten av Paddington, där det spelades live musik på söndagar, låter inte det mysigt så säj?  ta en bira eller 2  & vingla hem i London natta! ha ha.. nädå skoja bara  


Kokat små frikadeller åt vovvarna   -en stor kött gryta åt gubben & 2 stora köttfärslimpor med sås, åxå till honom, strax packa & frysa in.


                                       Kram mina fina  

 
 
Ingen bild

Anna

1 november 2012 20:20

Vilken härligt sliten boll!
Roligt att ha en innergård att leka på, funderar på staket runt tomten till sommaren.

Och London inte dåligt!
Suck, härligt

Vi funderar på att boka en resa i sommar så man får någon sol på sig! Dubai ...
Det stora problemet är charlie! Har ingen om vill ta honom en vecka.

Smaskiga bullar till hundarna, Gud så bra dom har det Lena!
Smakens!

Nu ett varmt bad här, busväder!
Kram
Anna



Lena

3 november 2012 22:54

Ha ha.. den bollen har sett sina bästa dagar & skulle vart kastad för länge sedan ;)

Bra med staket verkligen! :))

Dubai, vilket land!! läser på bloggarna Pernilla Wahlgren & Laila Bagge, dom är där nu ;)

Jag skulle åxå vilja åka till något varmt land, men klarar inte av att vara ifrån vovvarna, funderar på att ta Husbilen till Italien någon gång, något år, skulle vara mysigt, kan ju i alla fall drömma om inte annat ;)

Synd att vi har en så knasig Malte, han skulle garanterat äta upp Charlie :( annars hade han varit välkommen här♥

Ja maten ska vara smaskig även till vovvarna♥ :))

Kram♥

 
Kaisa

Kaisa

1 november 2012 20:53

Vad roligt att ha en Londonresa att se fram emot. :) Jag firade min 30 års dag i London och det var ju ett par år sedan, fniss..... Hälsa Kickan. Godnatt kramar! ❤

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

3 november 2012 22:47

Ja det ska bli skönt att åka iväg! eller det är föresten tvedelat, kommer sakna mina 4 benta, tror Märta kommer sakna mej åxå, lite orolig för henne, hon är min skugga, får lite dåligt samvete för det...

Kickan ska jag hälsa till! :))

Kram♥

 
Di

Di

2 november 2012 08:28

Åh London älskar jag spännande och mysigt. Ha en fin dag i regnet! Kram

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

3 november 2012 22:45

Ja London är verkligen en mysig stad :))

Tack♥ regnade idag åxå ;)

Kram♥

 
Blessingsrehab

Blessingsrehab

2 november 2012 11:14

Va kul! Hur skall hemmahavet klara sig utan sin matte hehe..Va kul hälsa Kikkan vetja..Krmaom Bless

http://blessingsrehab.bloggplatsen.se

Lena

3 november 2012 22:44

Det undrar jag åxå... ;(

Japp ska hälsa!! :))

Kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards