frallorna

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

Natt...

Av Lena - 18 oktober 2012 23:25

 

Golvsängen 23.01 pip...


Själv kravlade jag mej upp, & om en stund ska jag se Kockduellen i repris mitt i natten, då gubben tidigare såg sitt favorti program -Lyxfällan, som gick samma tid.


                           Sov så gott mina fina  

 
 
Ingen bild

Anna

19 oktober 2012 08:25

Hi hi

Det där känns igen!
Men du Lena, det finns något som heter PLAY!
Hi hi mitt i natten!
Här slår vi ihop som korthus vid 22.00
Tidiga mornar är...

Men du har ju semester!
Gud å skönt!

Malte = frallastyle = störtskön

Trevlig helg!
Kram
Anna

Lena

19 oktober 2012 09:36

Play!! va är de?? ha ha.. ;) jodå, playen på datorn kollar jag på ibland, men som sagt, har ju semester & så drack jag kaffe lite sent & det håller mej vaken ;)
Kram & fin fredag!♥

 
Ingen bild

ErikaSH

19 oktober 2012 09:59

Hihi, du är go som går upp och kollar tv mitt i natten! :) Vi har play på tv:n genom Telia så jag kan kolla på det mesta i efterhand plus en massa filmer, så skönt nu när man är hemma med bebis!
Kram på er!

Lena

19 oktober 2012 10:20

Näru!! jag var vaken hela vägen dit! ;) har ingen tv play, får kolla i datorn på den palyen, problemet där är att progamen bara ligger begränsad tid, så man får rappa på ha ha..
Fast när jag läser förstår jag att det lät som jag sov, fast jag låg inklämd i högen & kollade tv & kravlade mej upp för att stänga av datorn, släcka ner & lägga mej igen för att kolla duellen ;) fast någon gång har jag somnat, haft klockan på rigning mitt i natten, men det funkar inte, för då är man död! om man somnat & blir väckt strax efter...

Förstår att du njuter, en härlig tid♥

Skön freda på er!♥

 
paloma

paloma

19 oktober 2012 11:37

Jag brukar kolla på lyxfällan på söndagarna! På torsdagar är det kock duellen och mäster kockarna! Håller på Tommy! Oh vilken mysig bild på Malte! Får man bli kär i din hund? Gud så söt han är! KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

19 oktober 2012 17:51

& jag höll på han... ("hjärnsläpp") som åkte ut förra gången, han den långa smala med lika långa tänder ;)
Ja du får sååå gärna bli kär i Malte palte!! hi hi♥
Styrkekram på dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards