frallorna

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

Goförmidda

Av Lena - 17 oktober 2012 10:52

 

Pussar av denna gudomliga lilla söta mun är bara föööör underbara  

-förstår ni!!  


 

Kiss & pruppvändan gick som en blixt! först inget regn, men så kom allt på en gång! skyfall gånger 1000 kom över oss...


 

Igår kom klubbtidningen för Fransk Bulldogg, där Petrus fick äran att pryda baksidan med en helbild, så ärofyllt & vackert, blev så glad  min fina ängla Prins  


Ser ut att bli en mestadels inne dag här, grått, blåsigt & regningt & ingen ljusning på himlen kan jag se.

                                Kram  kram  

 
 
Ingen bild

Anna

17 oktober 2012 11:44

Charlie är med i tidningen oxå!
Inte på bild en som uppskriven som hund 42 på sidan 20.
Vi fick ju öronproblem och avstod jubileumsutställningen i Kålmården som som turbara va vax!
Ville inte chansa ifall, har ingen erfarenhet hur noggran besiktningen är innan utställning?

Nu ska vi försöka sikta in oss på Hundmässan i Stockholm i December!
Ska ni dit?

Vore så kul att träffa er!
Kram
Anna




Lena

17 oktober 2012 14:13

Besiktning är att visa stamtavla vid entren & att vaxinationen stämmer. När vi var i Sundsvall för 2 år sedan lyssnades på hjärtat på så många dom hann vid entren
Dom flesta medeciner är doping, & för utställning är karenstid om man ska tävla, stickprov på detta kan göras under tävlingen.

Kanske min man & jag åker ner & kollar i december, jag funderar i alla fall på det, jag får åka med en Petrus son & matte härifrån om jag vill åxå, men kanske åker gubben & jag tillsamans om vi får hundvakt.
& det skulle verkligen vara sååå kul att träffa dej/er♥!! :))

Kram på er♥

 
Piedra

Piedra

17 oktober 2012 11:48

Vilken otroligt fin bild på Petrus i tidningen!
Hi hi, ja Märta har verkligen en pussmun!
Stor kram till dig! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

Lena

17 oktober 2012 13:39

Mmmm vår fin Prins♥
Ja god är bara förnamnet hi hi.. ;)
Kram på dej♥

 
Ingen bild

Teresa

17 oktober 2012 19:02

Det är sååå gosigt att pussa på det där rosa mjuka varma (min doris é så lik Märta)En jättefin bild på stilige Petrus!

 
Simona

Simona

18 oktober 2012 07:00

Märta ser bara för gosig ut ! Mycket fin bild av din älskade Petrus! Kram ♥

http://pågottochont:blogspot.com

 
Therese

Therese

18 oktober 2012 08:16

Väldigt fin bild på Petrus på tidningen!
Sötnosen <3
Märta å Malte är supersöta, de med och visst är det tur att vi har såna där pussgurkor hemma. Man känner sig lyckligt lottad!
Ha en bra dag!

http://www.frallaliv.blogspot.se

 
Tina

Tina

18 oktober 2012 09:47

Joho da, klart jag fattar att den där munnen pussas bra :0)
Ja men så klart att du åker till mässan, då ses vi där. Jag står i staffemontern eller vid stafferingen och så ska jag passa på att heja på Marlene o Charlie och på dej och titta på några English Toy Terriers. Hoppas jag hinner med allt jag vill :0) kram kram

http://www.tinric.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards