frallorna

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

Semester...

Av Lena - 16 oktober 2012 19:06


 


 


 


 


 


   


 


Ååå va jag älskar dessa "blå" bilder  som numer bara finns på bloggen, då hårdisken pajade för 2 år sedan...

Nu har jag semester i 3 veckor! den jag jobbar åt åker utomlands & jag vill inte hamna någonstans hos någon jag inte känner, det tyckte jag var spännande längre tillbaks, men inte nu & inte inom den omsorg jag arbetar i.

Så jag blir hemma & lyxar lite  finns hur mycket som helst att ta tag i om jag bara vill & har lust...

Gått en promenad i grannsocknen, skönt & lite kallt & väldigt blött!!  

                                  

                                Kram mina fina  

 
 
Kaisa

Kaisa

16 oktober 2012 20:22

Från mobilen skickar jag en varm kram. Underbara vinterbilder.... ❤❤❤❤❤

http://htt://andestyrka.blogspot.com

Lena

17 oktober 2012 11:24

Tack & kram på dej!♥

 
Ingen bild

Teresa

16 oktober 2012 22:09

Otroligt fina blå bilder! Du é duktig med kameran.
Kramisar!

Lena

17 oktober 2012 11:23

Tack!♥ & kram på dej!♥

 
Ingen bild

Anna

17 oktober 2012 07:33

Oj

Trodde JAG hade hamnat i himlen !
Vilka härligt djup du har fångat i bilderna.

Har Petrus bild i Småfranskan uppikt på tvbordet, så fin i gröngräset!

Nu tar vi tag i onsdagen här, skjutsning av barn till skolan Charlie på bästa utkiks stolen fram i bilen, precis tokig i att åka bilen!
Sedan njuta av en Ledig dag! Härligt!
O semester i 3 veckor! Inte dåligt!
Njut och ta till vara på dom, är inte alls avundsjuk! Hi hi fy så skönt det skulle vara!
Kram Anna

Lena

17 oktober 2012 11:23

Tack! ja visst är dom fina ;)

Bilden på Petrus är tagen förra året 15 okt, på deras älsklings åker -dom stora vidderna♥
Våra gillar åxå bilåkning *skratt*
Ja jag får en riktig långledighet, härligt! ;)
Önskar dej en super skön dag!! :)) & tänk om det gått, då hade jag kunnat dela med mej lite av min långa!! ;)

Kramiz!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards