frallorna

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2012

Tisdag...

Av Lena - 9 oktober 2012 18:53

 


 


  


Kom hem från jobbet & åkte iväg till grannsocknen för en skön hundpromenad, men efter ett tag blev det allt bra kallt om öronen...

Märta var som en yster kalv på grönbete! hon for som en tromb!  undra om medecinen redan börjat verka?....


Annars är det sej likt... saknar Petrus & vill skruva tillbaks tiden...


Golvsängen väntar, krypa ner & kura ihop oss  


                                Kram mina fina  

 
 
Ingen bild

Anna

9 oktober 2012 20:12

Å Märta!
Du är min favorit!

Hoppas medicinen verkar och fungerar!
Jag håller tummarna!

Nu sitter vi framför brasan och myser!
Charlie knorrar när elden sprakar...

Kram
Anna

Lena

9 oktober 2012 22:20

Ha ha.. ja den damen charmar dom flesta kan jag säja!! :)) knubbisen ;)
Jag skulle åxå vilja ha en brasa i vardagsrummet = höööög mysfaktor♥
Kram♥

 
Lisa

Lisa

10 oktober 2012 01:51

Vilka sköna rumpor :))

Kram/Lisa

http://Lisaluring.blogdpot.se

 
Kicki med hundar

Kicki med hundar

11 oktober 2012 08:18

Tyckte väl att jag kände igen omgivningen. En gång i världen bodde vi alldeles bakom regementet mot åkrarna. Det var innan Dala Airport fanns.
Igår var vi i dom trakterna igen. Kollade nämligen in Stig-Oves rekordkull.
Kram

http://www.travarens.se

Lena

11 oktober 2012 19:25

Ja jag & hundarna älskar att gå i Romme! så rogivande♥
Men innan Dala Airport? oj!! de var länge sedan ;)
Såg på din blogg att du hälsat på hos SO, jag ska dit & hälsa på när dom fått ögon & växt på sej lite, vare sej han vill eller inte ha ha... ;)
Kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Av Lena - Söndag 7 april 08:40

        Dagarna går i en rasande fart & Annandag Påsk & barnen var här, gjordes mycket  mat så dom kunde fylla matdosor för jobbveckan, blev 7 styckna + ändå 10 kvar till älsklingen 🤣 proppmätta blev dom i alla fall 🤭     ...

Av Lena - Lördag 30 mars 22:23

       Ungen min Ungen ❤️ idag ville du ut igen, travade fram till solen, tvättade dej, spanade & la sej & njöt av den värmande solen ❤️ men tyvärr inte riktig pigg ännu 😢         Mammas mat + mer än dett...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards