frallorna

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2012

Saknad...

Av Lena - 2 oktober 2012 23:16

 


 


 


Alla minnen av Petrus & alla foton, är jag tacksam att jag har... 


Petrus urna står på en hylla, men ibland ställer jag den på bordet & tänder ett ljus & gråter... min finaste Prins saknar dej så  


                        ... saknar saknar saknar saknar...


                                          Kram  

 
 
Marianne & Leif. Frallagänget

Marianne & Leif. Frallagänget

2 oktober 2012 23:27

Tutan står åxå i sin urna i köket med blommor och levande ljus runt om. Vi saknar våran lilla "portvaktsfru" så mycket.

http://lufsenburg.se

Lena

2 oktober 2012 23:39

Förstår er så väl♥...
Kram kram♥

 
M & M

M & M

2 oktober 2012 23:27

Älskade farmor❤. Hoppas ditt hjärta ska läka nån dag men förstår att det känns som att det inte kommer att göra det.... Kramar från Märta med familj

http://www.mundiz.com

Lena

2 oktober 2012 23:37

Nej så är det, känns inte så...
Har så svårt att förstå ibland... pratar med honom, kan le då♥... & så kommer den obarmhärtiga sanningen som ett slag i ansiktet...
Hans sista blick, hans sista puss ååååååååå... det känns så övermäktigt djävligt...
Tack & Kram♥

 
Buttons 0 Floridatjej

Buttons 0 Floridatjej

3 oktober 2012 04:33

fruktansvärt att förlora ens lurviga barn. jag vågar ite ens tänka tanken. Tycker så synd om er, önskar jag kunnat göra nåt som hjälpte smärtan. ....kramar å blötpussar.

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Lena

3 oktober 2012 11:54

Ja tänk om du kunde skruva tillbaks tiden åt mej♥ så jag fick krama min Teddybjörn igen♥
Kram♥

 
GeddFish

GeddFish

3 oktober 2012 07:07

Jag skickar goda tankar, ljus och värme, till Änglahunden Petrus!
Ett så vackert kort på honom!
Jag förstår att sorgen rister i dig!
Varmaste kramen från mig! Kramkraaaaam♥...♥ Gerd

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

3 oktober 2012 11:52

Kram♥

 
GeddFish

GeddFish

3 oktober 2012 07:11

Min dator är seg, Lena! Det skulle stå att jag skickar allt det goda till dig, för Änglahunden Petrus har det bra i sin himmel! Kramkram♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

3 oktober 2012 11:52

Skrattar till lite♥ Tack♥ ja jag hoppas han har det bästa där han är♥...
Kram♥

 
Ingen bild

SARA AXELSSON

3 oktober 2012 09:50

SÅ FINT ! JAG HAR MIN TYRAH I HALLEN PÅ EN HYLLA, MED ÄNGLALYKTOR IKRING HENNE.
HON SKULLE FYLLA 4 ÅR I MORGON, SÅ DET BLIR LITE EXTRA FINT PÅ HYLLAN.
TÅRAR FALLER, PUSS PÅ ER VÅRA ÄNGLAR <3

Lena

3 oktober 2012 11:50

Mmmm Puss & Kram på dom♥
Kram♥

 
S/Y EUPHORIA

S/Y EUPHORIA

3 oktober 2012 11:48

Förstår dej så vännen!
Tröstkramar

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

3 oktober 2012 11:49

Kram♥

 
Sölvii

Sölvii

3 oktober 2012 12:25

Hej,ja sorgen efter ett älskat djur kan vara stärk,jag vet!
Ha det bra ./Sölvi

http://kristenbloggen.blkogg.se/?tmp=435499

Lena

3 oktober 2012 18:52

Kram♥

 
Kaisa

Kaisa

3 oktober 2012 12:49

"Mamma, mamma - jag är ju här och inte i någon urna"! Dessa tankar kom så starkt att jag med stor tveksamhet publicerar dem.

Jag tror din stora kärlek känner varenda andetag du tar, jag är säker på att han känner till varenda tanke... Vartenda minne... Allt!

Petrus kommer för alltid bara att vara en tanke bort.
Bilden är så fin och han var så snygg att man blev kär i honom från första stund utan att sett honom på riktigt.

Stor kram (Hoppas du inte tog illa upp över tanken som kom till mig) Hjärta!

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

3 oktober 2012 18:48

Tack♥ nej jag tog inte illa upp♥ jag tror han finns med mej♥ men urnan är det enda som jag har kvar...
Ja han var så fin♥ eller är!... allt är bara så svårt, gråter litervis, saknar & längtar...
Kram & Tack♥

 
Piedra

Piedra

3 oktober 2012 13:39

Vackra Petrus! Förstår att saknaden och tomheten efter honom måste vara enorm. Det tar lång, lång tid innan sorgen börjar minska i styrka. Men den kommer alltid att finnas kvar, och saknaden också. Det är väl snarare så att man med tiden lär sig att leva med den. Men det är tungt. Mycket tungt. Stor varm kram till dig! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

Lena

3 oktober 2012 18:51

Ja den är enorm... & jag har åxå förstått att sakanden får jag leva med... & livet går vidare... & att det inte blir sej likt mer, för ärret bär jag med mej...
Kram♥ & Tack♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards