frallorna

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

Höst...

Av Lena - 30 september 2012 11:10

 


 


 

En skön morgonkiss, sol & blå himmel...

 


 


 


 


 


 

Just på morgonen upptäckte jag att hösten är här, har inte sett det tidigare...


Gäss & svanar flyger i plog söderöver, ibland, som nu, flyger dom så lågt över hustaken, fast jag sitter inne hör jag deras kvackande, vi bor ju vid en så fin fågelsjö, & på höstarna är här full fart...


                            ---------------------------------------


... Hon bär ett leende, ett leende hon tror döljer.

Men genom Himlens dörr ser jag tårarna som följer...


                            ---------------------------------------


Dom tar alldrig slut... varje cell i mej gör ont av saknad, sorg & alla varför...


Malte är helt enorm, han tröstar mej som ingen annan, kommer springande så fort jag faller, piper & ska upp i knät, lägger sin mun mot min  sedan sitter han kvar så & slickar mina tårar tills det lättat för mej...


Jag kan känna rädsla för att han ska ta åt sej min sorg för mycket & bli ledsen, men ännu har han i alla fall så mycket glädje i sej  & får mej att skratta så jag viker mej dubbel emellanåt  


                            -----------------------------------------


Sorg är inte enkelt, jag kämpar....


                            -----------------------------------------


                                      Kram & fin söndag  

 
 
Tina

Tina

30 september 2012 14:15

vackert!
Både bilderna, det du skriver och Malte som är så inkännande med dig.
KRam <3

http://wwww.tinric.com

Lena

30 september 2012 18:16

Malte är helt helt enorm på den punkten! & själv är det så underbart att få krama honom just då, älskade älskade Malte ponken♥
Så här har han gjort ända sedan dag ett! en känslig liten individ♥
Kram♥

 
GeddFish

GeddFish

30 september 2012 16:01

Djuren är underbara, riktiga psykologer! Dom bästa!
Jag gick här på campingen nyss, och varenda gång jag går förbi en KABE Smaragd XL KS så gör det ont i mig, det riktigt hugger! Sen, borta.
Du, vad man har med sig för känslor och tankar... men det är helt naturligt.
Kram♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

30 september 2012 18:12

Ja dom hjälper, dom älskade 4 benta♥
Förstår att det känns, att minnen kommer... & underbart att det går över!
Kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards