frallorna

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

Regn & rusk väder...

Av Lena - 29 september 2012 10:31

 


 



Det blåser & regnar, kura inne väder


Denna dag för 1 år sedan,när jag kollar tillbaks, myste vi ute, så torrt så vi låg på åkern & njöt, Petrus, Märta, Malte & jag, minns det som igår när jag såg det  


Den dagen var perfekt skrev jag, önskar att tiden gick att skruva tillbaks...


Gubben sover efter nattskiftet, vi kollar tv & lyssnar på radio


                                      Kram mina fina  



 
 
Kikkan

Kikkan

29 september 2012 13:32

Usch ja Lena, lika trist väder i Västerås, men har varit & kikat i världens mysigaste lilla lapptäcks tygaffär nyöppnat inne på Vallby fritidsmuseum. Stötte på en dam där inne som brukade har liknande affär i V-ås för många år sedan.. Ikväll blir det 40-års kalas.. ska bli jättekul. Kramkram

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

29 september 2012 14:12

Samma regn över stora delar idag ;)
Åååå så spännande med en tyg affär! upp piggande i regnet!! ;)
Ha en alldelens underbart kul kalas kväll!♥
Kram♥

 
Kicki med hundar

Kicki med hundar

29 september 2012 14:35

Visst blir man less på detta eviga regnade.
Hon är så söt lilla prinsessan i sin krona.
Kram

http://www.travarens.se

Lena

29 september 2012 19:39

Tack♥
Ja det får gärna torka upp lite nu, lortiga & grusiga vovvar efter varje runda :( men men de blir som de blir ;)
Kram♥

 
Ingen bild

Kerstin.

29 september 2012 18:02

Regn,regn,är så trött på detta vägarna här är bara lera så i dag åkte vi till Romme å gick där ca 1 timme,och när vi satt oss i bilen så då började naturligtvis å regna men vi klarade oss i alla fall på promenaden.Så stilig Prinsessan är i sin krona,en riktig Ärta är hon.
Nu skall grabben få mat sen skall jag bara lata mig,har och kolla tv.
Kram Kerstin.

Lena

29 september 2012 19:37

Ja hua så grusiga & leriga dom blir! urk :( in i duchen & skölja fötter & mage efter varje runda, eller torka med blöt handuk...
Romme älskar vi! så rogivande däromkring♥ Petrus plats♥ hans älsklings vägar♥...
Kvällskram♥

 
pezze

pezze

29 september 2012 18:34

här e det skiftande väder...
regn i en stund o sen kommer solen fram osen regnar det o vice versa...
såg regnbågen titta fram en kort stund :)
lätt o se rakt igenom fönstret från mitt soffa, så jag hoppade opp o fotade en halvdassig bild med samsung galaxy SII (mobilen alltså)..
määrrttaa ser ut att mysa ordentlgit ien goo pläd...

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

Lena

29 september 2012 19:35

Verkar ha samma väder då ;) jag fotar åxå regnbågen om jag ser det! :))
Vet inte så mycket om mobiltelefoner & märken, men jag förmodar att den är bra!! ;) brukar ju vara bra kameror på dom! :))
Pläden är super mysig!♥
Kram!♥

 
Kaisa

Kaisa

29 september 2012 22:40

Så underbart fin Märta är med sin krona, det är en riktig prinsessa det!!! Stor kram fina Lena hjärta!

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

30 september 2012 10:30

Ja den Sessan ;)
Tack & många hjärtan till dej♥♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards