frallorna

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Lena - 29 september 2012 19:14

 


 


 


 


 



 

Trots en regntyngd himmel så åkte vi till ett "Tratt" ställe som jag vara så nyfiken på, ligger inte så långt från en liten väg, men med en fantastisk moss skog.

Regnet droppade mest hela tiden, vilket inte bekom Märta & Malte ett dugg!! dom hade bara sååå kul!! filmsnutten tog jag på slutet, när dom lekt & ståjat på ganska länge, därför flåset, eller i alla fall Märtas flås...


Gubben fikade på en skogs stig, han hade glömt stövlarna hemma, & torrt var det INTE! men mjukt  Märta borrade ner huvudet & rullade runt i mossen, -som hon gillade den!!  


Hittade mina Trattar, men hann inte plocka så mycket, hade fullt upp med att ha koll på Malte & Märta efterssom gubben var en bit bort, jag blir hel nojjig om jag inte ser dom hela tiden, mina hjärtan  & trattarna är inte heller "prio 1", utan att vovvarna har skoj & gillar läget  


Älsklings gubben har åkt iväg på nattskift, tråkigt...


 

Saknar dej älskade Petrus  saknar saknar saknar...


                                    Kram  


Av Lena - 29 september 2012 10:31

 


 



Det blåser & regnar, kura inne väder


Denna dag för 1 år sedan,när jag kollar tillbaks, myste vi ute, så torrt så vi låg på åkern & njöt, Petrus, Märta, Malte & jag, minns det som igår när jag såg det  


Den dagen var perfekt skrev jag, önskar att tiden gick att skruva tillbaks...


Gubben sover efter nattskiftet, vi kollar tv & lyssnar på radio


                                      Kram mina fina  



Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards