frallorna

Direktlänk till inlägg 18 september 2012

Tisdag...

Av Lena - 18 september 2012 17:23

 

                         Min Juvel Prinsessan Märta Louise  


Packar husbilen, i morrn eftermiddag drar vi, dit näsan pekar...


Fly?... ja det gjorde jag i början när Petrus somnat in...


Nu har jag förstått att denna fasansfulla smärta är evig, & hur mycket jag än saknar honom, längat efter honom & gråter, så kommer han inte tillbaks....

Trots det så saknar & gråter jag ändå...


Livet är så märkligt -vad är meningen? & varför?...


Mins ni den fina dikten Min starka mamma? sista raderna:


Vad hon säger

Hur hon mår

Min starka mamma har ett hjärta fullt av sår.


                              Kram mina fina som kikar in!  





 
 
Ingen bild

Kerstin.

18 september 2012 17:48

Vilken fin bild på Ärtan Märta,Lyckost du som får ut å åka husbil,våran han står nu i sitt vinteride till nästa år,ha det så mysigt på eran resa,och hoppas att ni får sol,sol fast det ser inte så bra ut!!
Kerstin.

Lena

19 september 2012 11:48

Ja vi åker snart, Mats ville mot norr, jag åxå, det är något visst med Norr... åker mot Hälsingland till att börja med, skulle tro på Härjedalen åxå ;)
Kram♥

 
Ingen bild

Anna

18 september 2012 20:04

Ha en trevlig tripp!

Kram
Anna

Lena

19 september 2012 11:46

Tack♥ ja vi ska mysa, kramas & rå om varandra♥
Kram♥

 
Piedra

Piedra

19 september 2012 07:49

Ja, alla vi mammor har hjärtan fulla av sår. Det är nog så med livet tyvärr. Frågan är om det finns någon mening med såren, och om det finns någon mening med livet. Svåra frågor som jag inte har svaren på. Stor, varm kram! ♥♥♥

http://piedra.bloggplatsen.se

Lena

19 september 2012 11:45

Tack för dina tankar♥
Kram♥

 
Kaisa

Kaisa

19 september 2012 08:31

Den största och kärleksfulla kramen till dig finaste Lena!

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

19 september 2012 11:44

Tack♥
Kram♥

 
Di

Di

19 september 2012 09:00

Vilken underbar bild på Märtha!! Sorgen är nått som sakta lägger sig en dag men KÄRLEKEN finns alltid kvar om man älskat någon som du! Den är ljusare och varmare än sorgen och ger mer styrka till dagen! kramis

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

19 september 2012 11:44

Tack♥
Kram♥

 
Tina

Tina

20 september 2012 18:14

Vilken vackerbild!
Du, de där såren i hjärtat, de tycker jag att du ska vårda ömt, eller ja, det gör du ju redan.
Har man aldrig haft förmånen att älska någon allt man orkat, då
får man inga sår i hjärtat.
Men då får man heller inte mycket till liv...
så ser jag på det i alla fall.

Kram kram kram finaste Lena!

http://www.tinric.com

 
Ingen bild

johanna

20 september 2012 22:48

Finaste Lena! <3

Kramar till er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards