frallorna

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Lena - 4 september 2012 22:43

 

                Aika & Petrus älskade varandra 


Så jobbigt att se serien på 3:an från Strömsholm...


Så tunga minnen....


En vecka efter att Petrus somnat in, kom paniken krypande... tänk om jag skulle se vår kärlek i en bur där på Strömsholm...


Överallt stod det: Inspelning pågår i lokalerna


I kaoset den där söndags morgonen stack dom några papper under näsan att läsa & skriva under... jag som knapt fick luft, grät hejdlöst, såg inget för alla tårar...


Nu läste jag om media, om Strömsholm fick använda...


Ringde dit i panik..., men dom försäkrade mej att så skulle det inte bli, & alldrig i sådana händelser som vår blev... 


Grät mej igenom hela programet ikväll när jag såg om lilla goa Larsson  

Petrus & Larsson är båda ängla hundar & så oändligt saknade 

Tänker på dej Åsa med familj  


                    Kvällskram till alla som vill ha  


 

Av Lena - 4 september 2012 15:05

 


Idag stog jag "Stand by" på mitt jobb, men det blev inget, så vi besökte skogen istället en liten stund, gubben fick kaffe, jag kollade hur stora trattisarna hade blivit, & plockade en del, vovvarna myste...

Lite regn i luften, men inte så det störde.

 


 


 


 


 


 

Sedan blev det en mys lek stund på golvsängen, en sån där stund som värmer mitt hjärta  


Smådugg till & från & blåsigt, känns som en kura inne dag  


                      Kram mina fina som kikar in  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards