frallorna

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Lena - 26 augusti 2012 10:08

 

Det regnar ute, eller är det mina tårar?....


Sitter orubbligt fast i sorgen, & jag har förstått att den är livslång...


Men om möjligt finns något som kanske kan hela mej lite...


En underbar kvinna, ska prata med Petrus... hon är sann & äkta, det vet jag i mitt hjärta... hon har pratat med en hundväns levande hund tidigare, ett fantastiskt möte, där allt stämde...


Jag vet att den andra sidan finns, det är jag uppvuxen med, inget konstigt alls, en naturlig del av livet...


Finns säkert dom som kanske tycker jag flummar nu? men det lägger jag ingen vikt vid...


Har tänkt åka båt på eftermiddagen om regnet slutar, men det ser inte riktigt så ut... men om det bara duggar lite? så kanske man kan leta svamp?  Malte & Märta behöver få röra på sej lite... annars får vi väl kramas & mysa på golvsängen    leta på någon ny leksak i gömmorna, för det är något av det roligaste hundarna vet! 


Igår blev Petrus dotter "My Little Friend" bästa fralle flicka på Gotlands internationella hundutställning! oj så det värmde mitt hjärta   Grattis Fina Magnus & Märta Maräng!  


 

                              En bild som får mej att le  


              Kram alla fina som orkar hälsa på här inne   



Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards