frallorna

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Lena - 12 augusti 2012 12:27

 


 

Vem ska Aika nu krama, tvätta & gosa med? Petrus & Aika älskade varandra  


Tårarna rinner fortfarande & smärtan är lika svår...


Kan inte äta heller, det känns som jag måste straffas för beslutet vi tog... vet att det låter knasigt, men så är det...

Kunde inte äta mer än någon jordgubbe under tiden han låg på Strömsholm heller, men har just tvingat i mej 3 gurkskivor & en halv tomat & en liten bit ägg... för dessa tre saker gillade inte Petrus...

Våra hundar har alltid fått smaka när vi ätit, här har vi inte haft dumma regler som att man inte får tigga vid bordet...

Det gör så ont, om jag nu skulle äta allt gott han åxå skulle gillat...


Suttit & skrollat tillbaks i min blogg... & ser en glad Petrus, en lycklig Petrus  & för några minuter kan jag le & andas...


Sorgen har många ansikten, & min blogg kommer inte vara någon glädje källa på länge, det känns ändå skönt att kunna skriva några rader här, få ventilera mina känslor...


& Tack alla för era underbara komentarer, dom värmer mitt trasiga hjärta  läser dom alla, men orkar inte svara...


              Kram mina fina vänner, & tack för att ni finns  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards