frallorna

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Lena - 18 juli 2012 21:47

  

                                              Fröken Issy!!  

Efter några ärenden så hamnade gubben & jag hos Stig Ove & Kristina på "PROB" party  

Hade beställt tass salvan & så köpte jag en precentburk med superkrämen!

Har redan fler produkter, som detta shampot & så doftar det så makalöst gott åxå, tjära! bara en sån sak...  

Alla produkterna kan användas på både hästar, hundar & mäniskor, & nu när jag fattat vilka man ska ha var, så kommer jag använda vissa själv åxå!!  

 

Issys dotter (hjärnsläpp) vare Helga tro? tok charmig så in i bomben!! helt helt underbar!!   & pappa är Marlenes Charlie!!  

 

Närå, damen är ingen Polis!  bar bara stolt omkring på det  


                             

Fikabordet dignade av godsaker, & TACK UNDERBARA STIG OVE!! för att du tänkte glutefritt åt mej! det kändes i hjärtat  fick både Budapest bakelse & en stor bisqvi, + att jag kunde äta av kokos stängerna, men orkade bara halva jätte tårtbiten, då fick jag resten med mej hem!  inte bra alls för figuren! fast å andra sidan har jag ju ingen!!!  ....

 

Ljuvliga Ada i sin bädd, vilken underbar hund 

 

Triss lekte med en äppelskrutt ute på gården, tokfia där!!  


Tack för fikat SO & Kristina!!  

& Tack för PROB visningen Marlenes mamma!!  


Vi ändrade oss & struntade i sjön idag, hundarna fick bara slappa & byapromenader, men i morrn tar vi igen det! om vädret blir hyffsat.

 

På kvällningen kom Kotte i vanlig ordning, bara onsdag sa jag & bjöd på

"knappar" -Tack ändå sa han & knaprade på!!   

 


 


I morrn ska jag tokfynda kläder på en affär i stan som säljer ut allt i butiken till halva priset! sånt gillar jag  


                            Kram kram föridag!   

 

Av Lena - 18 juli 2012 12:10

 

... vattnet idag, gärna värme & sol åxå.

 

Igår kväll vid 22.00 lekte dimmorna så vackert...

 

... i morse vid 8.00 såg det ut så här...

 

... & 12.00 så här! vi får se vad det blir av alltihop, men på vattnet är det alltid bättre, på något vis så drar ofta oväder & regn bort från vatten!


Ska iväg till SO på ett PROB "möte" av Marlene & hennes mamma,  hund produkter som doftar Tjära, har redan champo, balsam & en crem, nu ska jag köpa en tass salva åxå kul!!


Vi får se vad mer dagen blir av!


                              Kram & fin onsdag på er!  


 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards