frallorna

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Lena - 28 juni 2012 19:36

 

Idag har det bara varit en hemma dag.


Satt & kollade runt på mina bloggar, då det plötsligt dök upp ett virus!!  som blockerade hela datorn!!! -att jag fick total panik är lindrigt sagt!!!...


Försökt & försökt, men där finns bara en sida som sa att jag fått virus & måste nu instalera en betal antivirus sida! uppge bank nummer osv. -jo tjena! hur dum får man va... suckade & tänkte, försökte igen & igen, men lika... åkte in till stan...

 

Köpte en tjock bäddmadrass till husbilen i sängen där framm, sedan handla lite glutenfritt & en vända förbi på stan & se på festival folket & känna lite stämmning...


Det är folk överallt!! som ett myller!!  sol & värme gör det förståss än bättre, sitter folk på varje liten gräsplätt & festar, solar & äter  

 

Åkte förbi min faster & man på hemvägen, tog några blommster bilder, tyvärr blev det ingen skärpa i denna, som jag gillade, får ta om den igen tror jag  


När jag kom hem, så ringde jag ena sonen & skulle fråga honom om? det fanns någon knapp att trycka på så datorn blev återställd lixom... men det är svårt att få kontakt med dom som är i festivalen verkar det som, för stor belastning på nätet tro? smsade istället, & så ringde han upp mej, då var han på väg därifrån, då både han & gubben jobbar natt.

Hur som helst, det finns ett återställnings program! & det fick han guida mej till & igenom! & tänk, DET LYCKADES!!!!    


Snacka om att vara databeroende gånger en miljon!!!...


Nu ska jag ut med vovvarna en vända & lugna ner mina tungt beprövade nerver  


                                        Kram på er!!  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards