frallorna

Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

Åååååå..... suck...

Av Lena - 8 juni 2012 16:11

 

Ååååååååå vad jag ångrar att jag sitter här hemma just nu!! blääää åxå  hade kunnat vara i Kålmården nu, & väntat på ras specialen för frallor som är i morrn...

 

Tänkte ju åka, men så velade jag fram & tillbaks, för att i morse tänka att vi struntar i det, & gubben hade ett möte på jobbet vid två, som han ville vara med på, & ... &...?

 

Nu ångrar jag mej! fast hade vi åkt skulle jag velat vara där redan, så nu tycker jag loppet är kört...

 

Bad gubben handla på vägen hem, jag sa inköpslistan över telefon, & han sprang i affären  han fick plocka i både chips & dipp & såna där goda cheezes stänger, nu ska tröstätas!!  ... eller ska vi åka?? -nä va less jag blir på mej själv! beslutsångest som en tok! hel knäpp ju! suck...

 

Just nu är vi i alla fall hemma, & nu kommer gubben med tröstätat, alltid något  

 

Fint väder, sol fast lite mer moln än tidigare

 

                                        Kram på er!!   


 
 
Kaisa

Kaisa

8 juni 2012 17:19

Hoppas kvällen blir bra vad du nu än beslutar dig för att göra. Stor kram ♥.♥

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

8 juni 2012 17:47

Tack!! har beslutat mej för att TRÖSTÄTA!! ;) & snart spricker jag! ghaaa..
Kram på dej!♥

 
Annelie

Annelie

8 juni 2012 20:58

Synd att ni inte kommer!
Jag skulle cyklat Tjejvättern, men eftersom jag är genomförkyld stannar jag hemma å tittar på frallor imorgon istället.
Det hade varit roligt att träffa er på riktigt, då jag följer din bloggen.
Men det får bli en annan gång...
Ha det så bra!
Kram Annelie

http://hundtrimmet.bloggplatsen.se

Lena

10 juni 2012 12:34

Hej & Tack! :)) de var länge sedan!
Kollade nyss in din blogg, vilka fantastiska förvandlingar på alla nyfriserade vovvar! OWAW!! måste vara lyckliga hussar/mattar & vovvar som går därifrån! :)))
Det blev inget Kålmården, hade varit kul att setts "live" :)) vi blev hemmavid, satt här & var så tok nyfiken på vad som hände därborta ;) men men, så blir det ibland...
Ska åka på några utställningar & kika under sommaren, Avesta, Köping, kanske Alfta osv. även om ingen av våra hundar ställs...
Nu lägger jag in din bloggadress på min länk sida om det går bra, så jag kan kolla in hos dej!, för den föll bort när dator pajjade sist & jag hittade dej inte igen!
Kram kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards