frallorna

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Lena - 3 juni 2012 18:38

 

                                        Malte boy posar lite!  

 

Varit ute i regn med Petrus & Malte, bekommer dom inte ett dugg! Märta är glad om hon slipper regnet! får springa ut på gräsmattan & kissa  

 

Planterat Pelargon skott, som fått stå i vatten aldelens för länge, Mårbacka är det, riktigt äkta från ur gamla gener    

 

Snart väntar finalen i Mästarnas mästare & efter det serien Barnmorskan i Earst End som verkar kanon!

 

                                         Kramiz mina fina!  

 

 

Av Lena - 3 juni 2012 14:07

 

Vi trotsade regnvädret på förmiddagen & åkte till skogen, & väl där var det hyffsat!

   

 

   

Petrus & Malte öste på i full fart som vanligt!!  

   

Märta fick "spunk" & tokade sej  

   

 

   

Granskott, gott gott, tar av barren & äter det i mitten, brukar alltid äta på något i naturen, enbär, surklöver, blåbär, skogshallon, smultron...

  

Blev en skön stund innan gubben skulle iväg till jobbet, & nu väntar jag på åska...

-Fast jag vet inte om jag ska tro på det? men hoppas de gör jag  

 

Igår kvällst kom denna krabat på besök!...

 

...regnet vräkte ner, satte ut lite kattmat, men de struntade han i, tror jag, & undra på det? det kryllade av metmaskar som krupit upp ur marken! stackars maskar om dom blev till mat...  

 

Leken fortsatte här hemma & inne, men efter maten somnade dom av, så det är lite lungt i Kapernaum nu! 

 

                                         Kram kram!    

 

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards