frallorna

Direktlänk till inlägg 2 juni 2012

Kväll...

Av Lena - 2 juni 2012 22:13

 

Petrus har krupit in i pappas varma famn♥ kärlek♥

 

                                    Kvällskram  

 
 
Kaisa

Kaisa

2 juni 2012 23:21

Antar att även du får plats? :D Nattkram ♥.♥

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

2 juni 2012 23:30

Japp!! & 2 hundar till ;) ha ha.. finns det hjärterum finns det sjärterum :))
Nattkramen på dej!♥

 
Kikkan

Kikkan

3 juni 2012 11:36

Igår var det final på 'the Voice', har bara sett delar av några få program men hon som vann gillade jag hon sjunger alltid så himla bra. Ang loppis i ett av Dina tidigare inlägg, vilka fynd Du gjorde, tror stackars L-G & Kerstin har visat mig runt alla loppis affärer i Borlänge området, letar ju efter några fruktskålar, men hittar naturligtvis massa annat 'bra att ha' grejer, ska visa Dig bild på skålarna. Konstigt nog säger Rob precis som Mats, vi har inte plats till mer grejer.. ♥Gubbarna♥ vet ju inte riktigt vad de talar om ibland.:D Kram ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

3 juni 2012 16:11

Jag mins att du lade ut bilder på dom för ett bra tag sedan, men jag mins inte hur dom såg ut... kanske ska du lägga ut en bild ifall jag springer på sådana! :)) man vet alldrig ;)
Finns många spännande loppisar här i Dalarna, hur många som helst!! :)) mums.. ;) & dessa gubbar dom lyssnar vi då INTE på! så de så! ha ha..
Kollat lite på Drottningens dag, lång direktsändning har det vart, & dåligt väder både där & här ;)
Kram på dej!♥

 
blessingsrehab

blessingsrehab

3 juni 2012 12:22

Kinesen skall promt bråka om att sitt i länsfotöljen o knö, vi får inte plats, antingen får jag vallningar och elså är det hans tur när han bli för varm. Vi kanske oxå skall ha en madrass på gölvet:)..Bless

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

Lena

3 juni 2012 16:08

Ha ha... ja skaffa er en madrass vet ja!! då kan man somna där åxå om man inte orkar förflytta sej efter en film kväll ;) vi har haft den där i 2 år nu & tok älskar "playset" :))
Vallningar har jag bara på nätterna ibland, som tur är ;) ha ha..
Kram på er!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards