frallorna

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Lena - 1 juni 2012 19:44

 

Vi fick bara lite mörka moln, men inget regn! tur vovvarna har varandra, busat på som bara den här inne!! jag har så nedrans ont under en fot till & från, fast mest till, går i skor som är från 1800 talet, så de är väl inte så konstigt...  

Har varit på väg in till en ortoped dropp in för formljutna ilägg till skorna, i grannstan i långt över ett år! eller är det kanske 2 år tillockmed... men är det någon som kan skjuta upp allt så är det då jag! -jag ska *jag ska *jag ska *jag ska... men det blir alldrig mer...!    -va less jag blir på mej själv ibland  

 

Strunt samma någon gång ska de väl bli av!! ha ha ha.. när jag typ inte kan gå

längre  

 

Strax Lats Dance!!

 

                                     Kram mina fina!!  

Av Lena - 1 juni 2012 14:19

 

Åkte till skogen en stund på förmiddagen. "Dom" hade lovat oss regn, rusk & elände i dag!! så jag väntade & väntade.... men nej! det kom inte!! bara sol & blå himmel med några vita moln på!!  

  

 

  

Petrus stretchade lite, innan han & Malte satte igång!!  

  

 

  

 

  

 

  

Med pausar för lite "betande" äter gräs värre än korna sa gubben  

  

 

  

& smultron blir det åxå, massor! kanske har vovvarna gödsla dom??  

  

En skön stund fick vi, nu har gubben åkte till jobbet, inga plättä i dosa, fick bli köttfärslimpa istället  

 

Åååååå va jag längtar tills ikväll & Lats Dance!! & önskar att Molly ska vinna  

 

Fler kort kommer till kvällningen!

 

                                Kram på er & fin dag!!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards