frallorna

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Lena - 24 maj 2012 20:07

 

Varit upp till Leksand idag på jobbet, stannade vid en affär som jag gillar, köpte både filt & kuddfodral med Dala hästar + kökshandukar, duk & grytlapp, åxå dom med hästar på & allt i blått!!  gillar förståss rött bäst, men efterssom vår delfin är blå så fick det bli blått! & jag blev nöjd! -Märta ville INTE med ut igen! myste ner sej med leksaksnallen & spjänade emot  

 

Melodifestivalens deltävling med Loreen, får hålla tummarna, dock gillar jag inte låten jätte mycket, men har man lyssnat på resten så är den ändå klart bäst! dom Ryska dockorna är åxå gulliga & härliga! & Estlands bidrag med killen som sjunger en balad är åxå bra, dock ingen vinnarlåt, tycker jag...

 

Klockan är 22.03 & jag har precis hört Estlands bidrag igen & jag har ändrat mej!

-den kan få vinna hela balunsen!! attans va bra den är!!!!  

 

En Igelkotte hade tagit sin boning under trappen här idag, gösses så Petrus blev häpen! & när Malte fick lukt på den blev han förbaskad på pappa sin! suck...

Nåja, det gick över & som ett brev på påsten så kom bästa hundinstruktörs vännerna förbi på eftermiddagen! vilken ynnest att ha dom att rådfråga  nu kör vi ändå på som vanligt! & ser framåt!  

Dom hade precis fått Shäfer valpar, hur gulliga är dom om 4-5 veckor?? måste dit & snuffa & känna på då!  

 

                Kram kram på er & hejja Sverige!!  

 


Av Lena - 24 maj 2012 08:08

 

Bäddade rent i gårkvällst, med sängkläder som doftade "äpple" nu ser det mer ut som "äppelmos"  

 

Vaknat tidigt, Petrus låg kvar när vi andra 3 gick upp, & ut för en morgon drill till grönska, fågelsång & värme, gick i bara linne, dagg i gräset, underbart...

 

Gubben har jobbat natt & sover i andra ändan av huset, jag ska jobba om en stund, sedan ledig tills måndag!  

 

                        Kram mina fina & skön torsdag!  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards