frallorna

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Lena - 16 maj 2012 19:29

 


 


 


 

En liten sumering av vår mini semester, den var helt underbar...      ....

 

Kom fram till stranden, & det första jag hörde när dörren öppnades var göken som kokoade så vackert...

 

Vovvarna sprang av sej på stranden... in i värmen & mojsade ner sej, & jag öppnade en flaska vin, tog fram kex, ost & vindruvor...   kan inte förklara hur jag kände....

 

Mitt i alla känslor skålade jag för Petrus & Kathinka sonen Hero åxå, fick samtal på vägen, att han nu är friröntgad från topp till tå! & UA!!! GRATTIS!!! & självklart kom tårarna då åxå  

 

Dagar med känslor... barndoms minnen... Jag, syskon & kusiner har haft dom bästa & finaste morföräldrar man kan få, & Nås i VästerDalarna är & förblir mitt Paradis på Jorden...

Tårar som trillar mest hela tiden... av kärlek bland alla minnen såklart...

 

Jag är nog den mest känslosamma mäniska som finns...

 

Tog massor av kort & filmade! dom kommer i morrn  

 

Vovvarna har njutit så in i bomben!! av frihet, bad, lek, skogsturer...

 

                                Kramiz! vi ses i morrn!!  



Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards